Werk gezocht op Bonaire

Ik zit nu in het 3e jaar van mijn HBO opleiding Ruimtelijk Ordening.
Na het 2e jaar heb ik besloten te stoppen met de opleiding, belangrijkste reden was het gebrek aan uitdaging. Ik deed niet veel voor de opleiding en toch haalde ik het. Heb ook veel gewerkt. Ik ben nu nog een half jaar door gegaan ivm een zogenaamde minor (cursus) die ik wilde volgen. Intercultureel Werken.
Na deze half jaarlijkse minor stop ik definitief met de opleiding. Ik weet nog niet wat ik hierna wil doen en wil voor een bepaalde periode even weg uit Nederland.
Waarom Bonaire?
Bonaire heeft mijn voorkeur om verschillende redenen. Het is nog niet zo commercieel als de andere Antilliaanse eilanden of Aruba. Ik hoop werk te vinden in Bonaire bij een hotel of appartementen complex. Ik heb er geen ervaring mee, maar ben wel klantvriendelijk en leer snel.
Zie dit niet als open sollicitatie. Ik wil met dit topic mensen leren kennen die hetzelfde idee hebben en me kunnen adviseren.

Ik ben me er ook van bewust dat onderdak zoeken een probleem kan worden.
Heeft iemand suggesties voor werk en/of een onderkomen?
Ik ben overigens 20 jaar.

Het gaat om de periode Januari 2006 tot… maximaal augustus 2006.

Hai! Ik ga bij Buddy dive werken, maar ik heb al hotel ervaring plus een opleiding toerisme.
Als je naar bonaire.pagina.nl vind je alle bedrijven die er op bonaire zijn. Je zou naar de bedrijven die je leuk vind een open sollicitatie kunnen sturen. Ik heb dat ook gedaan en buddy dive reageerde en binnen een week had ik een huis en een baan. Vertrek 17 januari. Nou moet ik eerlijk toegeven dat ik met dat appartement mazzel heb gehad. Maar als je een baan heb gevonden zijn die mensen voor wie je gaat werken vast bereid op je een adres voor woonruimte aan de hand te doen. Ik ben nog nooit op Bonaire geweest maar iedereen is heel behulpzaam.

Hallo,