Gesloten topics

ik kom er net achter dat topic “aan den toog” is gesloten als mede het topic waar we konden reageren op het al dan niet terecht bannen van een lid (Jenny) ik heb fleur hier over een pb gestuurd en wacht nu op antwoord echter heb ik pas daarna gezien dat ook dit in het thailand forum een topic is gesloten kortom hoe maak ik leden met kritiek monddood het lijkt wel of we in MYANMAR of NOORD KOREA zijn ik vind dit absoluut een reactie beneden alle peil en uiteraard zal dit topic ook wel snel gesloten en of verwijderd worden maar tot die tijd weten jullie in iedergeval wat er afspeeld en mischien kan je nog wel reageren als je ten minste snel bent

topic aan den toog is terug hersteld! ik heb deze topic niet gesloten,dit laat ik ff weten! vermits Fleur de topic van Jenny heeft gesloten,hou ik en Jan Aalstede het hier voor bekeken
dus moet jij maar je conclusie hier uit trekken Dirk!

mmm nu moet er niet te veel contant veranderd worden want dan kan een ander niet meer "normaal"reageren op wat er hier aan de hand is
maar goed dan moet de kop van dit bericht nu zijn gesloten topic,

Georges dat jij en Jan hier op stappen moeten jullie zelf weten ik wacht nog even af wat fleur(redactie) antwoord op mijn pb wat ik aan hun heb verstuurd aangezien ik ervan houd dat alles eerlijk verloopt en dat iedereen altijd een kans moet krijgen een eventuele fout te herstellen dus ik wacht nog even af met al dan niet opstappen hier maar zal tot 14-1 zeker en mischien wel langer geen vragen hier met betrekking tot reizen naar thaailand meer beantwoorden of de redactie moet met goede stukken komen

Quote:Fleur!
Om verdere escalatie te voorkomen en aangezien de meesten op dit moment niet actief zijn op WW sluit ik het topic.

We vinden het jammer dat het zover is gekomen. Eén persoon is te ver gegaan door zowel de site als medewerkers onnodig aan te vallen. Dit ging veel verder dan normaal kritiek geven. Ze heeft hiervoor 1 maand afkoelingsperiode gekregen. Vervolgens heeft ze diverse leden van deze site benaderd, opgestookt en heeft ze berichten op andere sites geplaatst met onwaarheden. Helaas heeft ze hiermee een aantal gewaardeerde vaste bezoekers mee misleid, wat we erg jammer vinden. We gaan dan ook op het intranet bespreken hoe we dit soort escalaties in de toekomst kunnen voorkomen.

De gebande persoon heeft geen waarschuwing van ons gehad, omdat we verwachtten dat dit niet zou helpen en juist alleen maar meer onrust zou geven. We zullen in het vervolg wél een waarschuwing geven in dit soort situaties, aangezien dat wel zo netjes is.

We hebben getracht alles zo objectief mogelijk te benaderen. We hebben dan ook niets tegen de gebande persoon zelf, maar wel tegen bepaalde acties door de persoon op deze site. Het feit dat deze persoon veel vragen beantwoordde op de site, telde dan ook niet mee in beslissingen, omdat we niet op die manier onderscheid willen en kunnen maken tussen leden.

Bij vragen, stuur me gerust een privé-bericht. Ik doe mijn best om deze binnen een paar dagen te beantwoorden.
Het heeft echt geen zin om een pbtje naar Fleur te sturen,ze(wwz)blijven bij hun standpunt.
Ze doen maar toch hun goesting Wwz:!ene pot nat!

Misleid !!! Goh, ze hebben wel een bord voor hun kop zeg… Kritisch naar zichzelf kijken is er niet bij…

M.a.w.: in de situatie met Jenny heeft WW niet netjes gehandeld door geen waarschuwing te sturen…

In iedergeval kan Fleur de pot op!! heb er genoeg van haar incompententie!
Dat Fleur haar zelf band voor een maand!

Dat kan toch niet Georges ! De peilingen moeten ook door :wink:

Tsja Dave?? heb juist een bericht ontvangen van Leontien en mijn Account wordt verwijderd!
tot op de ander site Dave!:dag:

laten we het netjes houden dat we verschillen van mening mag duidelijk zijn maar dan nog kan men elkaar respecteren en netjes comuniseren met elkaar, ik heb trouwens op mijn eerste pb antwword gehad en wacht nu op reactie op mijn 2e en laatste pb betreffende dit onderwerp want wat de reactie ook mag zijn met dit onderwerp ben ik nu echt wel klaar, ik heb wel wat beters te doen in mijn vrije tijd

Hier nog iemand die zwaar teleurgesteld is in de manier waarop deze miscommunicatie is afgehandeld !!

En dan te bedenken dat degene die dit veroorzaakt heeft al 3 weken op haar knieën zit te slaan en iedereen uitlacht, incl. de redaktie !!

Fleur, je hebt gewonnen, Vrolijk Kerstfeest !
1 like

Ik sluit deze discussie nu ook af, want anders zijn we volgend jaar rond kerst nog bezig. Ik vind het zeer jammer en betreurenswaardig dat het allemaal op deze manier moet lopen.
Wereldwijzer is altijd mijn favoriete (en enige) reisforum geweest, maar het is erg jammer hoe het de laatste tijd is gegaan. M.i. had er voor een andere oplossing gekozen kunnen worden, zodat al dit alles niet nodig was geweest.

Uiteraard wens ook ik iedereen fijne kerstdagen en een gelukkig 2011 !!

Precies en daarom ben ik hier nog niet klaar mee!

iedereen wie dit leest een fijne kerst en een voorspoedig en reislustig 2011
dit is mijn laatste post hier na het krijgen van een voor mij niet bevredigde reactie op een persoonlijk berichten sesie met fleur

:mad: Mijn account mag ook verwijderd worden, had al gezocht of ik het zelf kon doen maar dat gaat schijnbaar niet? :mad:

Durf het dan ook aan te vragen !i