Hey,
Ik ben momenteel erg druk met studie. Ik zit in mijn laatste jaar. Ik wil graag in de zomer een periode weg. Ik weet nog niet zo goed hoelang,waar naar toe. Ik denk wel dat ik met een georganiseerde reis mee wil,alleen die zijn zo duur. Heeft er iemand tips? Ik heb geen behoefte aan een werk vakantie,dat heb ik al gedaan,het gaat mij om pure ontspanning en bijkomen van al die school-stress!
Graag hoor ik van jullie…
groetjes
Ik kan iedereen de georganiseerde toers van de Green Tortoise van harte aanbevelen. Niet duur voor wat ze bieden en een goede reis gegarandeerd!
Ik weet niet hoe ver je weg wilt en wat je budget is, maar snuffel maar eens rond op www.greentortoise.com
2 jaar geleden heb ik op de vakantiebeurs rondgelopen (hihi…) heeeeel veel organisaties met elkaar vergeleken en ik vond Fox reizen het er beste uitkomen w.b. prijs-kwaliteit verhouding (en ben daar dan ook mee weg geweest) Vooral de single-reizen want je hoeft dan geen 1kamertoeslag te betalen (die zijn vaak zoooo duur). Heb vaak kamer op indeling gehad. Div. keren ging dat goed, laatste 2x keer niet dus die kamer nu met fox vond ik heerlijk.
Ik kon ook heel makkelijk m’n ticket verlengen want de reis duurde 17 dgn. (Indonesië) vond ik te kort en wilde daarna nog 2½e week in m’n eentje verder. Vond ik voor zo’n eerste keer een hele goede combinatie. (al had ik het achteraf gezien makkelijk allemaal in m’n eentje kunnen doen maar heb nu door de gids enzo wel veel info gekregen) Soms vond ik het programma wel wat te snel en veel bus. Dat wel. Hangt v.d. reis af dus.