Georganiseerde rondreis?

Wie heeft er ervaringen met een georganiseerde rondreis van 2 weken door Kenia?
Met welke organisatie.
Ik hoor graag ervaringen.

Ik heb iemand iin Kenia die wij samenwerkt.Zeg het maar,wat en waar u graag heen willen en ga ik voor u een safari regelen.

Bedankt voor de tip ik zal de site eens goed door lezen en neem dan contact op.

Wij hebben zeer goede ervaringen met Magical Safaris.
De website is www.magical-safaris.webs.com. Ik heb trouwens nooit negatieve berichten over Keniaanse aanbieders gelezen.

Ik heb een andere vraag dan de eerste van dit topic maar ik ben nieuw hier en weet (nog) niet hoe ik mijn eigen topic kan starten.

Ik ga een rondreis door Zuidelijk Afrika (10 landen maar liefst!) maken die start in Nairobi, Kenia en eindigt in Kaapstad, Zuid-Afrika. Omdat de reis een andere eindbestemming heeft dan waar zij begint en ik daarna enige tijd - onbekend voor hoe lang - zal werken als vrijwilliger in Zuid-Afrika - wil ik hier met een enkele reis naar Nairobi. Ik zal ter plaatse een ticket boeken terug naar Nederland, maar dit is pas over 4 - 6 maanden na aanvang van de reis (december).

Ik heb de ambassade gemaild en het reisbureau maar hoor verschillende geluiden. Er wordt gezegd dat een retour ticket + visum vereist is om Kenia binnen te komen. Maar is een bewijs van doorreis - zoals mijn boekingsgegevens van de rondreis - ook niet voldoende tezamen met het visum?

Weet iemand hier meer over? Ik hoor het graag!

Je hebt geen retourticket nodig om door Kenia te reizen. Wel een visum wat je op de ambassade in Den Haag kunt krijgen (tijdelijk 25 euro) of op het vliegveld in Nairobi. Op het vliegveld is niemand die vraagt of je een retourticket hebt en je kunt aan de andere kant gewoon het land weer uitreizen.

Oké, dat is goed om te horen. Ik krijg net ook een mail van de ambassade dat een bewijs van doorreis ook voldoende is. Dan ga ik snel boeken, bedankt!

[quote=“karani-jansen, post:6, topic:58155”]

Wel een visum wat je op de ambassade in Den Haag kunt krijgen (tijdelijk 25 euro)/quote]

Ik heb vorige week in Den-Haag het visum voor €20 ontvangen.

Groetjes, Marike

Safari Njema dat betekent goede reis in swahili.
Clena travels.

Lees je bericht nu pas, wij hebben heel goede ervaringen met “Stolk travel” een reisbureau in Zeeland.
Zij werken samen met één van de grootste en oudste aanbieders in Kenia. De man die met ons rondreed, had zelfs nog foto’s van hem met prins Bernhard.
Succes met uitzoeken, wij hebben een fantastische tijd gehad.