Ik ben 19 jaar oud en ben kort gezegd op zoek naar vrijwilligerswerk o.i.d. voor een periode van 5 tot 6 maanden (vanaf begin januari 2014). Ik heb niet veel geld te besteden, dus het zal sowieso iets moeten zijn waar ik eten en onderdak krijg. Wat voor vrijwilligerswerk het is maakt me niet veel uit, als het me maar aanspreekt
Thailand is een land wat mijn voorkeur krijgt door de goedkope prijzen, het klimaat, de mentaliteit van de mensen, etc. (misschien iemand überhaupt meer ideeën voor een ander gunstig land wat hier op lijkt?)
Wellicht heb je inmiddels al iets gevonden, maar toch wil ik je nog even op stichting Local Dreamers wijzen. Wij organiseren vrijwilligerswerk en een Spaanse cursus in Ecuador, een waanzinnig mooi, maar kwetsbaar land in Zuid-Amerika. Kost- en inwoning én een Spaanse cursus worden voor studenten vergoed.
In Ecuador dragen de vrijwilligers, onze helden, met kennis, talenten, passies en ervaringen bij aan lokale projecten. Die projecten zijn zeer gevarieerd. Van het geven van Engelse les tot het begeleiden van straatkinderen, van het opzetten van kleine ondernemingen tot het doen van milieukundig onderzoek of het meedraaien bij een voetbalschooltje. In overeenstemming met jou bepalen we wat je het meest aanspreekt en wat het beste bij je past.
We zijn een jonge organisatie, met zowel een Nederlands team in Nederland als in Quito, de hoofdstad van Ecuador. Wat Nederlandse jongeren vaak aanspreekt is dat ons gehele team tussen de 23 en 29 jaar oud is, een leuke jonge club dus. In vergelijking met andere organisaties zijn we bovendien nog relatief goedkoop.
Misschien heb je inmiddels al wat, maar kijk toch eens op onze website www.localdreamers.nl. Je mag ook een mailtje sturen naar info@localdreamers.nl. We reageren altijd binnen een dag.
Dit is een kleine organisatie in Ghana gerund door een Nederlandse. Je woont bij haar en zo heb je een thuisgevoel ver van huis.
De begeleiding is top en dat voor een schappelijke prijs.
Veel succes op je zoektocht en straks bij je project.
Kijk eens op www.khayavolunteer.com deze organisatie is van een nederlander, martijn van der put.
Ik ga dit jaar voor de 2e keer met khaya en het bevalt me erg goed. Alles wordt door hun geregeld, behalve vliegtickets, reisverzekering en visa.
Wil je wat meer weten stuur dan ff een berichtje.
grtz