Wij gaan begin Juli naar Bali.
Nu zijn wij erg benieuwd wat de gemiddelde prijzen zijn voor een hotel per nacht, wij willen namelijk door Bali heen trekken, en eventueel een paar nachten op lombok.
Ook willen we enkel de eerste nacht vooraf boeken (Iemand tips waar ik deze het beste kan boeken?).
En andere tips zijn ook welkom, aangezien dit onze eerste reis door indonesie is.
Mijn partner en ik gaan 3 weken naar Indonesië, Java, Lombok en Bali. Ik kan booking.com aanbevelen. Groot voordeel is dat je bij Booking in tegenstelling to Agode, niks vooruit betaalt. Je creditcard wordt alleen gebruikt om de kamer te reserveren. Bij Agode moet je alles vooruitbetalen met de creditcard. Kan vervelend zijn als je reisplannen om welke redenen dan ook veranderen.
Je kunt ook gewoon via de website van het hotel zelf boeken. Wij hebben voor augustus ook alles gereserveerd en hebben het meeste via de hotel/ guesthouse websites zelf geboekt.
Bedankt voor de reacties.
De eerste 2 nachten hebben we inderdaad via de website van een hotel zelf geboekt.
Voor de rest was ons plan om op bali zelf hotels etc. te vinden om te verblijven.
Iemand enig idee hoe druk het is in Juli? Of het dus verstandiger is vooraf te reserveren of niet
Wij vertrekken de 7 Juli voor 2.5 week.
Als je perse in een bepaald hotel wil zitten, dan moet je misschien reserveren. Ben je minder kieskeurig, dan vind je altijd wel wat (ook in de gewenste prijsklasse). Zelf bel ik meestal 1-2 dagen voor aankomst om een reservering te maken. Zo ben ik verzekerd van een kamer, maar blijf ik wel flexibel.