Hey mensen,
Misschien vragen jullie zich af waarom gemengde gevoelens? Ik zal het proberen uit te leggen.
Ik ging verleden jaar voor het eerst naar Marmaris op vakantie… Kwam daar een onwijs leuke jongen tegen alleen ik was toen bezet! Dus ik gaf hem niet de aandacht die hij wou… Toch gaf hij niet op en bleef contact met me zoeken… Ik werd daarna vrijgezel en raakte in hele persoonlijke gesprekken met hem… Uit eindelijk ben ik in September terug gegaan… Ik heb er nog steeds geen spijt van dat ik dat gedaan heb… het was super!
Alleen daarna veranderde alles… In begin was het gewoon nog hetzelfde alleen rond December… Ging hij me negeren/hij beantwoorde mijn telefoon niet meer en noem maar op. Ik ging me zorgen maken en vroeg me af wat er was… Het maakte me gek!
Uiteindelijk kwam ik op een website tegen dat hij me gedumpt had ineens stond zijn status als vrijgezel!
In februari zag ik een meisje op zijn website…!! Ze bleek zijn nieuwe vriendin te wezen!
Hij wou niets meer met mij omdat ik zo ver woonde en blabla…!! Ze woont vervolgens gewoon in Nederland! Ook zag ik dat zij in December in Marmaris was en feest met hem aan vieren was… Ik wou in December hem komen opzoeken maar dat ging niet want er waren dingen aan de hand! Ik denk dat hij tegen mij gelogen heeft en al een afspraak met haar had staan ik weet het niet… Ik kan van alles denken maar de echte waarheid zal ik nooit weten!
Maar goed zijn argumenten kon ik wel begrijpen! Alleen wat ik niet snapte was de manier waarop!
Het ging allemaal zo raar en zo snel… Ene moment wou die met me trouwen en alles en andere moment was ik niets meer! Het deed me heel veel pijn… Ik heb echt in een lichte depressie gezeten omdat het me allemaal veel te snel ging ik vatte het niet!
Maar het aller gekste is… Hij blijf me aanspreken op msn… Vraagt steeds of ik nog naaar Marmaris gaat… Ik ga in mei weer trug maar dan met me vriendinnen!
Hij weet dat ik ergens in mei ga maar niet wanneer!
Hij blijf ook vragen of ik een vriend heb. Ook loopt hij soort van te koop met zijn nieuwe vriendin.
Ik vind het vreselijk dat hij een ander heeft!
Maar goewd… het gekke is… ik merk gewoon als ik hem iets vertel dat hij dan egt voor me klaar staat… Hij praat dan met me… en zeg dan wat het beste voor me is.! Hij wil niet dat me iets overkomt!
Ik wordt er zo gek van… Ik heb op dit moment ook weer een vriend en mja… Die jongen is heel onzeker… maakt me gek… en mja ik herken het ik was so tegen hem dus denk dat ik het zelf kapot heb gemaakt!
Helaas…![]()
Die jongen was egt de liefde van mijn leven… Ik was voor het eerst verliefd geworden op een Turk en ik wou hem egt niet kwijt…
Nu zelfs dat k een vriend heb… Denk ik soms nog wel eens aan hem… Ik wil geen relatie meer met hem… Hij heeft mij daarvoor veel te veel pijn gedaan en mijn ventje waar ik nu bij ben is super goed voor me… hij is gewoon egt een cutie…!!
Maar soms wou ik dat het anders was gelopen en dat ik nog een kans had gekregen… want missen doe ik hem zeker… ik mis zeker de gesprekken die we hadden en ik denk ook dat het wel moeilijk voor me wordt als ik hem weer zie in mei…
Ik zal denk ik altijd een soort zwak voor hem hebben ook al zou ik dat niet willen… Het is gewoon zo!
Maar k weet ook nie wat ik van hem moet denken… ene moment dan lijkt het of hij durft te laten zien dat hij mij wilt maar andere moment lijkt het wel of hij me ontloopt!
Ik weet het niet meer!
Sorry als ik dingen dubbel heb gezegd maar ik moest dit egt even kwijt… Gewoon ff me hartje luchten!
En ook zou ik graag willen horen wat jullie hier van denken zodat ik misschien de dingen achter me kan laten of juist proberen te veranderen.
Groetjes D.