Geldigheid toeristenvisum Turkije

Ooohh haha… Ja dan draaien ze het visum 10 keer om… om te kijken… :wink:

en dan snappen ze niet meer welk entree stempeltje bij welk exit stempeltje hoort enzo… hahaha

Heb nu nog een visum uit april, dus van euro 10,00. Daarmee kwam ik zonder problemen in mei het land weer in, en over een paar weken voor de derde keer (op dit visum).
:idea: TIP: Mijn paspoort zit inmiddels wel redelijk vol met visumstickers van Turkije, dus ik plak wel een geel memootje op de betreffende pagina. Scheelt veel zoeken (en chagerijnige gezichten bij die douane-lui).

Hello, ik ben ook in Antalya en gisteren heb ik me juist daarover geinformeerd omdat ik ook in juli nogmaals terug kom en het is zo, je dient in juli weer een visum van 15 Euro aan te kopen.

Enkel wanneer je een echte verblijfsvergunning hebt hoeft je niet telkenmale een visum te kopen, maar weet dat dat zo wie zo 250 Euro kost en nog meer…

Groetjes,
MR

dan ben je niet juist ingelicht… Je visum is namelijk geldig voor meerdere keren inreizen, echter deze aankomsten en vertrekken dienen binnen 90 dagen te vallen!! Wellicht valt jou terugreis buiten die 90 dagen??

Visum is vanaf mei 2009 15€ geworden.

pas op…als je visum niet meer geldig is als je vertrekt, betaal je een flinke boete…heb dat zelf meegemaakt

Ineke

ik reis vaak meerdere malen op hetzelfde visum, wat Cyn al zegt, terugreis moet ook natuurlijk wel binnen de termijn vallen. Ga as woensdag weer en heb geen nieuw visum nodig hoor:tongue:

ABSLOLUUT NIET WAAR!!!
nogmaals wij hebben wel tig keer op 1 visum gereisd, en zoals Raak al zegt, zij is in april geweest, en kan deze maand gewoon weer op haar visum

Inderdaad wij reizen ook meerdere keren per jaar naar Turkije op hetzelfde visum,maar inderdaad belangrijk is dat je in en uit reist binnen de 90 dagen.
Vorig jaar waren wij door omstandigheden later en hebben we bij de touristen politie in Alanya ons visum verlengd.
Dat was een duur grapje maar zo waren we zeker dat we geen problemen hadden op het vliegveld.
Het gekke is dat het voor nederlanders veeeeel duurder is dan voor belgen en we moesten bewijs voorleggen dat we ons financiel zelf konden onderhouden .