Geld pinnen/ afhalen in Vietnam

Hallo,

ik vertrek volgende week voor 3,5 weken naar Vietnam. Ik twijfel nog hoeveel geld met me mee te nemen en ik vroeg me af of het echt geen probleem is om daar ter plaatse geld (dollars) af te halen?? Ik was eerst van plan om zo’n 300 euro cash mee te doen en zo’n 300 in travelcheques maar het is niet zo fijn om achteraf met overschot te zitten aangezien dat dat toch maar verlies is om terug in te wisselen, vooral travelcheques doordat je een toeslag betaalt zowel bij aankoop als bij inwissel. Daarom dacht ik om gewoon een 400 dollar cash mee te nemen en in Vietnam zelf meer geld af te halen wanneer het nodig is. Maar ik ben een beetje bang om dat risico te nemen, ik wil echt zeker zijn dat dat geen probleem is !

Bedankt!

cash meenemen en daar pinnen is geen probleem!

zou idd (klein beetje) cash meenemen. en verder gewoon pinnen. Echt geen enkel probleem. Soms pakt een atm “jouw” bankpasje niet maar dan ga je gewoon naar de volgende die 't wel accepteerd. No Problemo

Oke, dan gaan we dat inderdaad zo doen! Thanks voor de snelle reacties!

geldt dat ook voor de rabobank europas?

ik zal nooit mn zoektocht van 3 uur in een taxi in guatemala vergeten, omdat die pas bij geen enkele atm werkte…

Hallo,

Zit nu in Vietnam met een rabo-europas en hier in Hanoi doet ie het iig goed. Heb zelf ook wel voor 200 euro dollars meegenomen, just in case. Gewoon moneybelt meenemen en no problemo.
Veel plezier!

ciao

ja rabo en abn doen het sowieso.