Geland en dan.....

Hoeveel betaal je nou voor een echte Thaise bucket?
dat is toch ook best te betalen?

:chin: Beste joanv;Ook ik(georgessiam) had angst toen ik voor de eerste keer arriveerde in BKK!IK was bang om verloren te lopen in deze "mierennest"had me toen(1980)slecht voorbereid op deze trip van 2 maanden.Nu na 56keer thailand,begin ik het een beetje te kennen!Ik maak geregeld gebruik van het openbaar vervoer in BKK(bus&trein)tuk tuks hebben voor mij afgedaan.Ik vind het niet veilig meer(1981)accident meegemaakt.wat ik je wil zeggen beste joanv,je moet echt geen zorgen maken,op de luchthaven zijn er taxies in overvloed en er zijn informatie balies waar je terecht kunt komen met je vragen!Just take it easy and relax*groetjes.georgessiam…O ja,dave bedankt voor je informatie ivb:visaregeling,echt toppie(geweldig):dag:

Ik zit dit allemaal telezen en vroeg mij 1 ding af:

Ik ga zelf ook naar Thailand en vind het ook wel een goed idee om een hotel en taxi vantevoren teregelen maar als ik naar de websites ga zoals greenwood en 333travel dan kan ik een reis boeken maar dat wil ik niet… heeft iemand een idee of kijk ik gewoon niet goed…

klik op het midden van de pagina en je komt uit temidden van allerlei mogelijkheden.
Klik op “boek hotel” en je kunt van alles boeken: hotels, tranfers, vluchten, treinen, taxi’s, noem maar op.

Je kunt natuurlijk ook zelf naar de website van een hotel gaan en hen een transfer laten regelen, maar die kosten in de regel meer.
Als je trouwens een transfer ergens wilt regelen, houdt dan wel even je vluchtgegevens bij de hand, dat wil men namelijk weten voor de afhalende chauffeur.
http://www.greenwoodtravel.nl/transfers.php

Hotels kan je anders ook nog boeken via websites als bijvoorbeeld www.asiarooms.com, www.agoda.com en www.directrooms.com

Taxi kan je makkelijk na aankomst op de luchthaven regelen…

Jee wat reageren jullie snel kijk gelijk even (op de kosten van de baas) :smiley: