geboekt :):):)

…zal ik beginnen in Chang Rai en via de mekong in een bootje afzakken, richting Isaan…wil nog wat plekken van vorig jaar weer bezoeken in het zuiden. Het leven is goed, met dit in het vooruitzicht:D:D smkiek

Het maakt niet uit waar je begint. Iedere keuze is vast de juiste… :wink:

Tof tof…! Alvast veel plezier gewenst met de voorbereidingen:cheer:

Bij welke reisorganisatie heb je geboekt Diedo?
Viel het mee qua prijs van het ticket?

Helemaal top waar je ook begint ga en geniet er lekker van! :dag:
Hoe lang ga je?

ik heb enkel een ticket geboekt, via schiphol aanbiedingen voor iets meer dan 700 euro, wilde graag weer met eva air vliegen, vorig jaar goede ervaring mee. ik ga 2 maanden…voordeel als je ziek bent geweest, heb nu wel tijd om te reizen, en aan sparen doe ik niet meer maak alles op! Een overlijden in de familie was het laatste zetje om weer te boeken, was al maanden aan het twijfelen, was het niet te snel weer op reis te gaan, was er in dec/Jan 2011/12 nog.
Ik zal zeker nog vragen hebben over de Isaan. was gisteren wat home stay adressen aan het bekijken. Ik reis low budget, maar vind dat geen enkel probleem, heb meer tijd dan geld:foto::vak02:.

Ik heb goede en minder goede verhalen over Chang Rai gehoord (Chang Rai staat altijd een beetje in de schaduw van Chiang Mai om een bepaalde reden). Het zou leuk om eens de onderste steen boven te krijgen over deze toch redelijk grote stad in het noorden van Thailand c.q. een betrouwbare mening op dit forum te krijgen. Dus hoop wat van je horen en veel plezier!

weet niet, mogelijk ook net wat je zoekt. Ik begin (is nu het plan) meer naar rechts plaatsje Chiang Khan, pal aan de mekong. Iemand bekend hiermee? laat maar horen.