Gay in Alantya veilig?

Ga begin oktober voor 2 weken naar Alanya. Is daar iets voor gay’s en merk je iets van discriminatie? Ga alleen en wil me wil safe voelen.
Graag tips, op/aanmerkingen

Er is in Alanya zelfs een gay-bar. De Amalia-bar. Moet in de buurt van de haven zijn.

Fijne vakantie.

na mijn idee is er geen probleem, want er zijn nog veel toeristen, daarbij komt dat de mannen veel meer met elkaar samen doen dan in nederland. Bijvoorbeeld mannen lopen daar ook gewoon met de armen in elkaar en geven elkaar 2 kussen op de wangen. Dus weet niet eens of ze er uberhaubt aan denken of je homo bent of niet.

ben benieuwd hoe jij het gaat ervaren, tenslotte kan ik het wel denken, maar ben geen man en geen homo. Maar hoop dat je heerlijk gaat genieten van je vakantie!!!

Oja ik heb het er wel eens met mijn vriend over, tenslotte is mijn neef en een goede vriend ook homo hoe hij dat vindt. Hij zegt ieder moet voor zich weten, dus of er echt nu nog een taboe is weet ik niet, misschien iets meer in het oosten?

dat weet ik, maar dat doen broers vaders neven en vrienden in nederland niet dus daarmee wil ik aangeven, dat intimiteit normaler is tussen mannen.

In mijn laatste hotel waren ook gewoon homo’s en geloof niet dat zij er echt problemen mee gehad hebben… Ik zou me er niet zo’n zorgen om maken…

Ik denk dat het er heel erg aan ligt in welk gebied je bent, vorig jaar bij ons in het hotel (sealight, kusadasi) waarom ook homo/lesbo stelletjes en daar had niemand moeite mee volgens mij, sjors gewoon genieten van je vakantie!

Safe ben je daar wel, maar veel is er niet te zien.
I.v.M uitgaan bedoel ik.

Discriminatie zeker niet, integendeel:cheer:

Op alle vakanties in Turkije ben ik vaak genoeg homo stelletje tegengekomen. Nooit een probeelm volgens mij hoor! Fijne vakantie!

naar mijn idee ligt het er wel aan hoe vrouwelijk bent.
arm in arm lopen is geen problem, maar hand in hand wel.
in oorden als alanya en kemer geen probleem.
wel opletten in achteruit straatjes.

in alanya ben je veilig heb al 3 jaar homo, s als buur (goede vrienden geworden) in mahmutlar en hebben nog nooit problemen gehad maar zeg wel ze gedragen zich nomaal