Gambia

Hallo allemaal,

Binnenkort gaan we op vakantie naar Gambia met name om de vogels te fotograferen. Kan iemand mij nog een goede suggestie geven waar je het beste naar toe kunt gaan. We zijn niet zo zeer geïnteresseerd in zeevogels maar voornamelijk de de mooi gekleurde vogels.

Heeft iemand misschien ook ervaring met het Bijilo Forest Park. Ik hoor daar verschillende dingen over zoals dat je bijna gedwongen wordt om een gids te nemen en dat ze je vertellen dat je beroofd kunt worden daar. Weet iemand wat hier allemaal van waar of niet waar is.

Ben benieuwd naar jullie reacties.

Groet Kathy

Hallo Kathy,

Beroofd zul je echt niet worden in Gambia. Vogels spotten doe je met een birdwatcher. Daar zijn er veel van in Gambia. Hoef je echt niet voor op zoek. Wordt je vanzelf aangeboden.
Als je Bijilo forest park bezoekt is het wel de bedoeling dat een gids met je meeloopt. Hoort erbij. Kost niet veel hoor :wink: Alles in Gambia is relatief goedkoop.
Mocht je informatie over andere trips, prijzen, betrouwbare gids willen dan mag je me een pb sturen met je email adres. Dan mail ik je uitgebreid terug.
Groetjes,
Erwin
Welk hotel verblijf je?

Hoi Kathy, welkom op Wereldwijzer! Voor al je vragen verwijs ik je graag door naar ons Gambia forum, waar je ook een nieuw topic kunt openen.