Galapagos eilanden

Hoi,
Mijn plan is om in juni 2007 naar Ecuador te gaan. Ik heb gehoord dat de galapagos eilanden heel erg de moeite waard zijn. Heeft iemand tips over het vervoer daar naar toe? Kan je beter al een ticket in Nederland boeken of is het voordeliger om dit in Ecuador te boeken?
Groetjes Net

http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=31437

Voor mijn antwoord.

Succes!

Ter plekke een ticket boeken is altijd voordeliger. De Galapagos zijn zeker de moeite waard, maar het blijft wel erg prijzig. Het is dus helemaal afhankelijk van je budget! Maar als je de mogelijkheid hebt zou ik zeggen: zeker doen!

Slds Eveline
:ARGENTINA

zeker doen.
voor mij persoonlijk geld deze bijzondere ervaring: 1 x nooit weer.
En dat heeft dan te maken met het geld en niet wat je er voor krijgt.

Heej zeker weten doen ik heb het ook gedaan en ik heb er geen spijt van… lees mijn topic anders ook even en stuur anders maar een mailtje.
Later

Ik zou het hier al regelen. Ik ben er zelf afgelopen november geweest en was zo eigenwijs geweest om te denken dat alles ter plekke regelen veel goedkoper zou zijn. De vlucht naar de Galapagos was bij TAM al vol geboekt, maar bij Aerogal waren nog enkele plaatsen vrij. Het was laagseizoen dus ik zou als ik jou was geen risico’s nemen met de vlucht.
Voor de boot ben ik een hele dag op zoek geweest en er was er uiteindelijk eentje waar ik met mee kon een dag later, op een zaterdag, een dag waarop de meeste boten vertrekken. Op plaats voor andere boten zou ik 4 dagen moeten wachten. In beide gevallen was ik dezelfde prijs kwijt als die mij op internet aangeboden was. Ik zou voor zekerheid kiezen en de Galapagos aan het begin of aan het einde van je reis vooraf te boeken zodat je wel flexibel bent voor de rest van je trip.
Los van dit alles zijn de Galapagos eilanden een beleving die je nooit zult vergeten, ga er een keer heen en vergeet de kosten die je ervoor maakt.

Kosten we een beetje in de hand houden:dope:

Hallo allemaal,

Net, de vluchten naar de galapagos eilanden hebben een vaste hoog- en laagseizoensprijs, dus het maakt niet uit wanneer of waar je de tickets aanschaft.

Een bezoek aan de galapagos eilanden doe je waarschijnlijk maar één keer in je leven - dus boek ver van tevoren om de beste opties niet mis te lopen, kies een boot met de beste route en voor 8 dagen, en kijk niet teveel op je geld! Ik heb gekozen voor een tourist superieur optie op de Encantada in September - ik betaalde $1215 voor de cruise en $407 voor de vlucht vanuit Quito…dat is toch niet zoveel voor de GALAPAGOS EILANDEN!!!

Ik heb geboekt via Happy Gringo Travel Agency (www.happygringo.com) en zij waren één van de goedkoopste reisbureaus die ik kon vinden - en bovendien geven ze hele snelle en goede service, wat over het algemeen moeilijk te vinden is in Zuid Amerika!!!

Ik laat jullie binnenkort weten hoe het gegaan is!

Liesbeth