Ga jij in 2013 naar Indonesië

Een nieuw jaar is weer aangebroken, namelijk 2013. Daarbij zijn dan misschien reisdromen die wellicht dit jaar uit kunnen komen. Misschien is jouw droom wel om naar Indonesië te gaan en komt die droom voor jou uit in 2013. Dus ga jij in 2013 naar Indonesië?

Breng je stem uit en licht eventueel hieronder toe!

Voted: yes :slight_smile:

Wij gaan voor de 12de keer heerlijk overwinteren op Bali !

Wij gaan eind de maand voor de elfde keer, jammer genoeg nog maar twee maanden

Ik sla waarschijnlijk een jaartje over. Volgend jaar weer :slight_smile:

Ja ik ga op 20 januari :slight_smile:

voor de 1ste keer gaan we dit jaar met ons gezin naar indonesie!
Ben zo benieuwd hoe ons dat gaat bevallen.

Ja dit jaar gaan we voor de eerste keer naar indonesie,kijken er wel naar uit om te vertrekken

Ja in april vertrekken we met vrienden naar Bali. Voor 6 van de 8 personen wordt het de eerste ervaring met Indonesië zelf zijn we er meerdere malen geweest . Verblijven in ubud / tegal sari Lovina / ghonos. Amed / kembali en sanur / sunhouse

Ik heb Indonesië bovenaan mijn bucketlijstje staan… ik hoop in 2013! Wil daar vooral erg graag duiken!

Ja in mei met onze vaste reis vrienden voor de 11e keer!
Als de vooruitzichten zo slecht blijven in de EURO economie dan vrees ik met grote vrese dat het voorlopig wel de laatste kan zijn?
Maar we blijven optimistisch en niets zo veranderlijk als een regering, ja toch?

Ben meer daar dan in Nederland :slight_smile: Dit jaar dus ook weer :vak01:

We vertrekken op 21 jan met fox reizen we zien er naar uit

wij gaan n de zomer voor de 4e keer en hebben dit afgewiseeld met Thailand.
Toch trekt ons Indonesie nu meer door de sfeer van het verleden.
Wij zijn nu op zoek naar tickets voor Lombok.
Tips zijn natuurlijk altijd welkom.

Mijn vriend en ik gaan eind mei voor een maand naar Java, Bali en Lombok! Jiiihaaa!

Ik zou wel willen, maar ja, crisis he?
Zo te lezen is het merendeel van de mensen hier die gereageerd hebben uit de categorie ‘welgestelde mensen van Nederland’.
Ik bedoel hier eigenlijk mee te zeggen dat je behoorlijk in de buidel moet tasten om (elk jaar?) naar Indonesia te gaan.
Reken maar uit, voor een gemiddeld gezin met 2 kinderen en een modaal inkomen is dit toch absoluut niet meer haalbaar zonder dat je jezelf behoorlijk in de schulden steekt, of doen wij iets fout mischien?

Hormat, A.

Voor de eerste keer trekken we er heen voor een maandje. Ben heel benieuwd!

Dit jaar sla ik voor het eerst, na 13 keer jaarlijks in Indonesië geweest te zijn, over. Ik heb nu andere prioriteiten helaas.:tear:

Klinkt bekend! Ik ben de afgelopen 12 jaar inderdaad elf keer in Indonesie geweest, maar dit jaar staan een paar andere mooie reizen op het programma. Het kan niet altijd feest zijn.

Gestemd op: ja! Ga zeker weet alleen nog niet precies wanneer in iedergeval in de eerste helft van 2013 naar Java. Ik kijk er nu al heel erg naar uit :slight_smile: