Een nieuw jaar is weer aangebroken, namelijk 2013. Daarbij zijn dan misschien reisdromen die wellicht dit jaar uit kunnen komen. Misschien is jouw droom wel om naar Indonesië te gaan en komt die droom voor jou uit in 2013. Dus ga jij in 2013 naar Indonesië?
Breng je stem uit en licht eventueel hieronder toe!
Ja in april vertrekken we met vrienden naar Bali. Voor 6 van de 8 personen wordt het de eerste ervaring met Indonesië zelf zijn we er meerdere malen geweest . Verblijven in ubud / tegal sari Lovina / ghonos. Amed / kembali en sanur / sunhouse
Ja in mei met onze vaste reis vrienden voor de 11e keer!
Als de vooruitzichten zo slecht blijven in de EURO economie dan vrees ik met grote vrese dat het voorlopig wel de laatste kan zijn?
Maar we blijven optimistisch en niets zo veranderlijk als een regering, ja toch?
wij gaan n de zomer voor de 4e keer en hebben dit afgewiseeld met Thailand.
Toch trekt ons Indonesie nu meer door de sfeer van het verleden.
Wij zijn nu op zoek naar tickets voor Lombok.
Tips zijn natuurlijk altijd welkom.
Ik zou wel willen, maar ja, crisis he?
Zo te lezen is het merendeel van de mensen hier die gereageerd hebben uit de categorie ‘welgestelde mensen van Nederland’.
Ik bedoel hier eigenlijk mee te zeggen dat je behoorlijk in de buidel moet tasten om (elk jaar?) naar Indonesia te gaan.
Reken maar uit, voor een gemiddeld gezin met 2 kinderen en een modaal inkomen is dit toch absoluut niet meer haalbaar zonder dat je jezelf behoorlijk in de schulden steekt, of doen wij iets fout mischien?
Klinkt bekend! Ik ben de afgelopen 12 jaar inderdaad elf keer in Indonesie geweest, maar dit jaar staan een paar andere mooie reizen op het programma. Het kan niet altijd feest zijn.