ik vertrek op 14 juni naar jakarta dan bali en yogiakarta ![]()
Tot nu toe ieder jaar geweest, maar iedere keer zeg ik dat het nu genoeg is geweest en dat het tijd voor iets anders is …
Het was mij bijna gelukt om in 2012 niet te gaan… Helaas kon ik de verleiding niet weerstaan en heb ik op 8 december een last minute geboekt. Een week later zat ik er.
Ga ik in 2013 de verleiding weerstaan? Ik heb geen idee, daarom heb ik de optie misschien geselecteerd.
Ik zelf ga niet maar in mijn familie gaan verschillende mensen wel, ik denk er zelf over in 2014 eens te kijken of we kunnen gaan afhankelijk van of ons budget het toelaat en anders een jaar later.
Ja,eindelijk! stond al lang op mijn lijstje.
ik ga van 25 aug t/m 21 sept 2013.
alleen vlucht geboekt naar Medan Sumatra en terug van Denpasar op Bali.
dus,…
Edwin
Ja in september hopen we de 28 daagse rondreis te gaan maken Sumatra Java Bali en Lombok. Onze eerste keer indonesie
Ik vertrek op 21 Maart naar Jkt. voor 1 week en daarna naar Yogya voor 2 weken.
ja in Mei naar Sumatra en Batam
en in December Java en nog ergens naar toe maar weet nog niet waar naar toe
:chin:We gaan 6mei voor 1 maand en in november voor de 15e keer 2 maanden naar Bali
Yeah!! 8 juli vliegen naar Singapore –> doorvliegen naar Yogyakarta en vanaf daar richting Bali-Lombok-Gili! 9 augustus weer terug…
Wij gaan met ons gezin, 2 volwassenen en 2 teeners van 12 en 15 jaar op 29 juli naar Indonesie voor 30 dagen ter ere van ons 25-jarig huwelijk. Dus een speciale gelegenheid. Toen wij nog geen kinderen hadden zijn wij 2x in Indonesie geweest en hebben later tegen onze kinderen verteld dat wij ze nog een keer mee zouden nemen om al het moois zelf met eigen ogen te zien.
Wij hebben eerst een rondreis van 10 dagen in Sumatra. wilde oerang oetangs bezoeken, naar de olifanten, etc. Gaan daarna naar Bali, Jimbaran voor 3 dagen. Hierna pakken we weer het vliegtuig naar FLores, Labuan Bajo, waar we vandaan de Komodovaranen op Komodo en Rinca per boot gaan bezoeken. Vanuit Labuan Bajo gaan we weer met het vliegtuig naar Bali, waar we voor 9 dagen een huis in Ubud hebben gehuurd waar we vandaan zelf excursues kunnen maken.
Wij hebben deze reis zelf helemaal geregeld, hotels, vliegtickets etc. geboekt. Dus we hebben al veel voorpret gehad.
Volgende maand gaan wij op huwelijksreis naar Bali. Mijn vriend is daar al eerder geweest en voor mij wordt het de eerste keer. De reis is al maanden geleden besproken en komt nu echt dichtbij. Het voelt zo onwerkelijk. Ik heb er enorm veel zin in en heb nu al geen zin in de terugreis >>>