Ga jij in 2013 naar Australië?

Ja, ook wij gaan in september voor 3 maanden down under. We starten in Darwin, camperen dwars door het land naar Adelaide. dan door via Melbourne naar Sydney. Vervolgens vliegen we naar Cairns om dan weer af te zakken naar Brisbane. Eerst nog een paar maanden werken en dan is het zo ver. Het wordt voor ons de eerste keer, hopelijk willen we daarna weer naar huis.

Zeker zijn er dan zeehonden. Bij de Arch . Ket is een prachtig eiland. wij waren er in 2009 maar gaan beslist nog een keer .IK weet niet hoe jullie gaan. Maar op Western Kangaroo Island caravan park zijn wilde koala’s. net nast je tent/camper.
veel plezier.

Bedankt voor je informatie. We gaan met een camper, dus zal je tip over Western Kangaroo Island caravan park zeker in gedachte houden.

Ja wij vertrekken eind september voor 5 weken naar Australië, beginnen met een camper in Cairns, gaan daarvandaan eerst naar het noorden en daarna richting Sydney. In Sydney blijven we 3 dagen om daarna te vliegen naar Melbourn. Daar hebben we nog 1 week om naar Adelaid te rijden (huurauto) . Vraagje…is het verstandig om van te voren B&B/Motels of hotels te boeken of kan je wel op de bonnefooi. Wij gaan vaak naar Schotland en vinden het ideaal dat je daar gewoon bij een toeristen bureau je overnachtig op de dag kan boeken omdat je dan niet afhankelijk bent. Heb geen idee of dat ook in Australië mogelijk is ??? Ik hoef niet te vertellen hoe we naar september uitkijken :)…zoals de Engelsen zeggen…wishing our Life away :).

ik wil heel graag naar australie om te werken als chauffeur is er iemand die kan helpen
ik zou ook graag samen met iemand gaan

Begin eens hier, John. Daar staat op in welke beroepen ze mensen zoeken. http://www.immi.gov.au/skilled/sol/

Ja, ook wij gaan dit jaar eindelijk op familiebezoek in Australie! Het plan is om halverwege december te vertrekken en rond de 2 week van januari weer terug te komen. De planning is nog niet helemaal rond, maar met kerst en oud&nieuw zijn wij bij de familie in sydney. Voor de rest willen we graag de great ocean road rijden en naar de blue mountains.

Als mensen nog leuke tips hebben of mooie betaalbare accomodaties weten, dan horen wij dan natuurlijk graag :smile: