Ga jij in 2012 naar Australië?

Het is weer een nieuw reisjaar! Ga jij in 2012 naar Australië?

Stem hierboven in de peiling en licht eventueel hieronder je antwoord toe!

Nee, helaas onvoldoende financiele middelen.

Zoek dringend een sponsor om dit fantastische eilandje weer eens met een bezoek te vereren.

Greetz en iedereen die wel gaat: ongelofelijk veel plezier!!

Flyboy>>>:wereld:

Ja in oktober. Kind opzoeken en 3 weken rondreizen.

Jaaaaa wij gaan in oktober voor een maand naar Australië.
Van Melbourne (rijdend) naar Adelaide, daarna naar Kangaroo Island. Van Adelaide met het vliegtuig naar Sydney. Hier verblijven we een paar dagen en dan door vliegen naar Cairns.
Is even het rif van dichtbij bekijken (en natuurlijk meer…)

Niet in 2012 maar wel in 2013
:wereld:

Jazeker… met dochter van 18 maanden :slight_smile: eind februari al! Voor zes weken, vrienden bezoeken, rondreizen en duiken… heb er zin in !

ja, wij gaan begin november tot eind december. vanaf sydney met binnenlandse vlucht. eerst kampeer safarie in red centre, dan met the ghan naar adelaide. ( evt nog kangaroo island, weet nog niet of dit echt de moeite waard is) dan met camper trekken naar sydney. met kerst paar dagen daar en dan terug naar huis. we hebben er veel zin in.

Jep! In mijn eentje, van 19 maart tot 2 juni. Eerst een groepsreis (in kleine groep) in Tasmanië, dan iemand bezoeken in Melbourne, en vervolgens richting Adelaide.
In Adelaide neem ik een vlucht naar Darwin, om van daaruit een groepsreis (ook weer klein, eigenlijk een soort mix van drie tochten) over land naar Alice Springs te maken.
Vanuit Alice Springs een vlucht naar Cairns om de oostkust af te zwerven, en uiteindelijk te belanden in Sydney.
Vanuit Sydney naar L.A., waar een ander avontuur begint…

Ja!! Wij gaan in maart;)

Onze zoon werkt nu in Cairns / Palm Cove als Kok en we gaan hem in augustus opzoeken en dan rondreizen.:vak02:

Wij gaan ruim twee maanden in november, december en jan 2013. Met onze twee kleinde kinderen reizen we van Sydney naar Adelaide en ook nog naar Tasmanie…
We hebben er zin in.

3 maanden in 2011 was niet genoeg voor mij!
augustus voor onbepaalde tijd terug. :smiley:

Ja, in november/december. Beginnen in Cairns met een hopelijk mooie zonsverduidstering. Dat is op 14 november 's morgens in alle vroegte. We hebben als het goed is een mooi uitzicht over de oceaan waar het dan wel even helder moet zijn.

ja, lekker vakantie en familiebezoek. Beginnende in Cairns en eindigen ‘thuis’ in Brisbane :zon02:

Natuurlijk gaan we dit jaar naar Australië en wel voor de 10e keer! Elk jaar als we in het vliegtuig terug naar huis zitten is de volgende reis in grote lijnen alweer klaar. Waren het in het begin vooral de toeristische plekken, nu doen we al jaren de outback. Samen in een 4wd Toyota Landcruiser door de eenzame gebieden en als de avond valt een mooi plekje zoeken, vuurtje maken en genieten van de prachtige sterrenlucht. Wat is er nu mooier! Eind februari vertrekken we weer voor ons volgende avontuur en zullen na 38 dagen weer op Schiphol landen met schitterende herinneringen en voldoende foto- en videomateriaal om als de heimwee toeslaat even terug te gaan naar dat continent waar tijd en afstand van een andere orde zijn…

2 likes

Ja, wij gaan (samen) de maand November.
We beginnen in Sydney, willen naar de Blue Mountains, zakken langs de kust naar het zuiden langs de Coastal road naar Kiama, Eden, Lake Entrance, dan richting Albury en door het binnenland terug richting Sydney, Hunter Valley, New Castle, Port Macquarie, door naar Cold Coast waar we een paar dagen blijven en we willen zeker naar Frazer Island. We vertrekken weer via Brisbane. We gaan met een camper reizen. :cheer: We hebben er zin in!!!

Wat heerlijk om al deze plannen te lezen!
Wij gaan voor de eerste keer en kunnen helaas “maar” 1 maand. Maar wie weet raken we zo betoverd van het land dat we vaker gaan!

Veel plezier allemaal met plannen en reizen!

ja in december 3 weken met het hele gezin. Willen starten in Cairns en eindigen in Sydney bij vrienden

Gisteren rondreis geboekt die begint in Cairns in november. Speciaal voor de zonsverduistering :zon02:, anders had ik deze reis nooit geboekt. Boeking is nog in aanvraag, maar anders verzin ik nog wel iets anders. >>>

Vorig jaar 5,5 week overal en nergens geweest en het nooit los kunnen laten. Ik ga mn stoute schoenen aantrekken en hopelijk in juli of augustus voor 6 maanden als nanny werken om daarna rond te gaan reizen. Ikke ga dus ook voor onbepaalde tijd! Het leven is veel te kort om niet te doen wat ik in mijn hart wil! En het enige wat ik wil is… REIZEN :wereld: