Yes, onze eerste keer Aussie. We vertrekken 31 augustus en zijn 30 september weer terug. Van Sydney naar Cairns!
Zin an!
Yes, onze eerste keer Aussie. We vertrekken 31 augustus en zijn 30 september weer terug. Van Sydney naar Cairns!
Zin an!
Yep, ik ga in augustus voor 1 jaar work-travel. Ik start in Sydney en werk naar boven toe richting Cairns.
Heb er zin in!!!
Hey Esje! Ik vertrek ook in Augustus met een WHV! Jeetje, ik dacht dat ik NIEMAND tegen zou komen die ook rond die tijd ging, haha. Iedereen vertrekt meestal later pas, september/oktober/november… Maar, vind je 1 jaar Sydney - Cairns niet een beetje weinig… Je kunt veel meer Australie zien in dat jaar…
Hahahha, neeee zo bedoelde ik het niet!
Ik ga richting Cairns. Maar wil zeker proberen zoveel mogelijk belangrijke plaatsen in Australie en Nieuw Zeeland aan te doen.
Maar leuk dat jij ook in Augustus start. Begin je met een groep of ga je echt individueel? en welke datum? Misschien wel leuk om samen te mailen en wat reis voorbereidingen te delen?
Ohhh haha! verkeerd begrepen.
Ik ga alleen, afgelopen maart t/m juni ben ik ook naar Australië & Nieuw Zeeland geweest, toen startte ik niet alleen en daar heb ik achteraf spijt van. We waren met z’n vieren en hadden allevier andere ideeën/plannen en 2 van ons hadden ook een veel groter budget, ik was daar niet 1 van. Dus de eerste drie weken met hun heeft me erg veel geld gekost…
Ik vlieg 26 augustus, wel naar Perth. Omdat ik daar nog niet ben geweest & daar graag heen wil voordat mijn geld opraakt! Daar wil ik ook nog een tijdje werken, zodat ik daarna weer genoeg geld heb om, ik denk, via de zuidkust weer wat oostkust af te reizen & dan het land te verlaten… Misschien naar Nieuw Zeeland, Misschien naar Azië, ligt allemaal aan de hoeveelheid geld die ik dan heb!
Heb jij al een vliegticket/datum in je hoofd? start jij wel met een groep?
Ohhh dus jij bent er al een keer geweest.
Ja ik start met een groep maar dat betekent niet dat ik daarmee blijf reizen.
Dus misschien wel leuk contact te houden en misschien ontmoeten we elkaar daar wel…
Hoi Marselaar,
ik ben ook van plan zoiets te doen,
bij wie heb jij geboekt ik heb nog geen kant en klare reis gevonden.
grt bert
ik vertrek 11 maart naar perth , vandaaruit naar monkey mai waar ge dolfijnen kunt eten geven , dan kalbarri , cervantes ( the pinnacles ) , rottnest en st. margaretriver , tenslotte nog een paar dingen bezoeken en 24 april terug naar belgie
waarschijnlijk wel!! rond dec/jan
jaaah eindelijk ga ik een beginnetje maken aan mn droomland. Ik oktober ga ik samen met mn vriend een maand naar Australie. We beginnen in Cairns en gaan dan met een campertje richting Syndey reizen vanwaar we naar Alice Springs vliegen voor een kampeersafarie. Het is eigenlijk veel te kort, maar ja time and money. Ik ben in ieder geval al dagen aan het aftellen.
Nog meer mensen die in Oktober vanuit Cairns vertrekking richting het zuiden?
14 november kun je een volledige zonsverduistering zien in Cairns
Klopt dat las ik, ben helaas tegen die tijd onderweg richting Sydney, rond 14 november hoop ik ergens op n paard door de Blue Mountains te trekken
Ik hoop wel dat we er iets van een gedeelte van mee kunnen pikken.
Ik vertrek op 27 maart richting australie, Sydney!
Vanaf Schiphol, nog iemand toevallig ?
Vertrekt er iemand op 27 maart richting australie, Sydney?
Vanaf schiphol? Ben benieuwdd!