Zomer 2012 Australie &............

Hoi allemaal,

Ik ben 24 jaartjes jong en wil na mijn afstuderen in juli mijn biezen pakken >>> en ‘down under’ gaan. In principe zou ik 3 a 4 weken naar Australië willen gaan en een weekje Bali :vak02:(of een andere bestemming).
Ik hou van een combinatie van lekker luieren, avontuur, natuur, cultuur, uitgaan etc.
Heb jij ook plannen om rond die tijd te gaan? Reageer dan even op dit forum :D.

Hoi!

Ik heb precies hetzelfde plan! Ik studeer net als jij ook in juli 2012 af en wil daarna ook richting Australie. Ik ben me al redelijk aan het orienteren en ik wil beginnen in Cairns. Waar wil jij beginnen? Ik ben trouwens 24 jaar oud en woonachtig rondom Breda. Ik hoor graag van je, Groetjes Niki

Hoi hoi,

Ik heb me ook al georiënteerd maar heb echt geen idee waar ik wil beginnen. Er zijn zoveel leuke dingetjes :P.
Zelf woon ik in Amsterdam. Hoe lang zou je '‘down under’ willen gaan?

Groetjes, Zakia

Ha leuk!
Ik ga ook rond deze tijd. In december boek ik de tickets.
Gaan jullie een auto huren of reizen met het openbaar vervoer?

Groet

Hey,

Daar heb ik eerlijk gezegd nog niet aan gedacht. Maar zo op het eerste gezicht zeg ik een auto huren. Geeft veel vrijheid :D.

Groetjes

Oke! Ja daar dacht ik inderdaad ook aan.
Maar ik wil beginnen met de Transsiberie express en vanuit China naar Vietnam, van Vietnam naar India, van India naar Australie.

Of net andersom. Van Australie richting Azie en dan terug naar Europa.
Succes!

Groet

Ohhh da’s kicken! Hoe lang ga je dan? Het liefst zou ik ook meerdere landen combineren maar kan maar max. 4 tot 5 weken vakantie nemen :(. Dus denk dat ik Australie met Bali of Fiji ga combineren.

Ik ben net afgestudeerd en ik zeg vanaf september mijn baan op, dus ik ga voor een langere poos weg. Nu ik jong ben kan het nog (geen verplichtingen oid) ;)! En wanneer ga jij precies weg?

Hallo Niki & Zakia, hebben jullie al wat concretere plannen gemaakt?

Ik ben Kim, 22 jaar en wil graag rond die tijd ook gaan reizen. Ben er nog niet helemaal uit hoe of wat maar met een reisgenootje lijkt me wel gezellig! En de plannen die jullie hebben klinken goed.

Weten jullie al wat meer? Op zoek naar nog een reisgenootje? :wink:

Zo, beetje late reactie maar inmiddels heb ik al mijn vluchten geregeld, ik zal 21 juni via Hong Kong naar Cairns vliegen. Jullie al concrete plannen? Ik blijf tot 25 july in Australie, en vlieg daarna door naar Nieuw-Zeeland. Groetjesss