Een nieuw jaar is weer aangebroken, namelijk 2013. Daarbij zijn dan misschien toekomstdromen die wellicht dit jaar uit kunnen komen. Misschien is jouw droom wel om te gaan emigreren en komt die droom voor jou uit in 2013. Dus ga jij in 2013 naar emigreren?
Breng je stem uit en licht eventueel hieronder toe!
Mijn vrouw en ikzelf hebben een baan aangeboden gekregen in Bulgarije, we hebben er veel zin in.
Het enige wat roet in het eten kan gooien is een goede school vinden voor onze 14 jarige dochter, das nog niet zo simpel. In Sofia is een American School maar dat kost 20.000 euro per jaar meer bedoeld voor rijke kinderen.
In Veliko Tarnovo schijnt wel een betaalbare American School te zijn dus hopen we maar.
Sinds februari van dit jaar zit ik in Maleisië, een paar zaken moeten in Nederland nog geregeld worden en dan alleen nog maar naar Nederland terug voor familie en zakelijke bezoeken.
Ik ben volop bezig met remigratie naar het mooiste land op de wereld en ik heb er al aardig wat gezien.
Wat een gedoe is het zeg.
En huis vinden, ook al zo werede, teveel aanbod, belachelijke (euro) prijzen.
Watskebeurt toen ik even niet richting Suriname keek. Haha.
Ik hoef niet perse in de stad te wonen, Su is overal prachtig!
Door het aanbod zie je door de bomen het bos niet meer.
Advies en voorstellen zijn altijd welkom. Ik hoop november te arriveren, in me eentje.
Wat ik wil is een ruim appartement of huisje met zeker 2 slaapkamers.
Ik wil op den duur zelf een huis kopen maar daar wil ik de tijd voor nemen dus zou ik voor zeker een jaar misschien langer willen huren.
Ik zit al drie dagen met m’n snufferd op online te koekeloeren en eerlijk gezegd ben ik het ook al een beetje beu aan het worden.
Maar…we gaan gewoon door…en misschien, with a little help from friends …
Voor je 't weet is het november…