werken en leven in buitenland.

Hallo ik ben Bas Verbeek, 26 jaar oud en heb al heel lang de wens om in het buitenland te wonen en werken.
ben op vakantie geweest diverse keren naar de verenigde staten (maar zou ik nooit willen leven) en diverse landen rondom nederland zoals bijv. duitsland engeland belgie, frankrijk.
Bijv bulgarije zou ik heel graag heen willen.
ik hoop ook echt dat ik die wens ooit in vervulling ziet gaan.
ik ben benieuwd of er hier misschien mensen zijn die mij informatie kunnen geven over het leven en wonen in buitenland, of nog meer kunnen vertellen over opties tot werken en leven en de mogelijkheid daarvan.,
alvast bedankkt!

Hoi Bas,welkom op wereldwijzer!
Nou Bulgarije is een prachtig land om te verblijven,ook het leven daar is heel goedkoop.
Als je van plan bent om daar een huis te kopen,de prijzen van onroerend goed zijn een van de de laagste van Europa.
Ik zou eerst het land verkennen als ik van jou was Bas,gewoon een paar maanden rondreizen zodat je een idee hebt hoe het leven daar is.
Nog even vermelden dat je voor 90 dagen verblijf in Bulgarije geen visum nodig hebt.
Voor verdere antwoorden op al je vragen verwijs ik je door naar het Bulgarije Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met je emigratieplannen,Bas!
groet,georgessiam.

heej thanks voor je bericht georgessiam , ik zal zeker je adviezen opvolgen en bedankt voor je positiviteit!