Voorstellen + fulltime job gezocht in het buitenland

Op verzoek van Theiz plaats ik hem hier :slight_smile:

Hallo gebruikers van wereldwijzer,

Zelf heb ik mij aangemeld op deze handige website omdat ik eigenlijk wat anders wil gaan doen, een uitdaging aangaan, het leven eens een andere draai geven dan alleen maar “ja en amen” zeggen bij mijn huidige werkgever en wonend blijven in dit koele (koude) kikkerlandje

Graag zou ik wat anders willen ervaringen, en dit het liefste waar het zonnetje veel schijnt. Ik ben er namelijk zelf van overtuigd dat (bij mij in elk geval wel) als ik 's morgens wakker wordt met het zonnetje in mijn gezicht dat mijn dag er gelijk goed uit komt te zien. Van de zon wordt ik immers vrolijk.

Wie ben ik & waar kom ik vandaan
Ik ben een jongeman van (bij dit schrijven) bijna 26 jaar oud. Zelf woon ik in het oosten van Nederland en ik werk fulltime in Overijssel.

Zelf ben ik een big fan van het water en de natuur. Ik mag graag vissen, weg met het bootje of loop graag rond in de bossen of bergen.

Wat hoop ik hier te verwachten?
Zelf hoop ik dat er hier mensen zijn die mij (opweg) kunnen helpen met het vinden van een fulltime baan. Ik zou graag willen wonen en werken waar de zon veel schijnt. Vele mensen dromen hier maar van, maar doen tenslotte niets. Ik ben nog jong, single en heb geen verplichtigen hier in Nederland, en ik ga zeker spijt krijgen als ik dit nou niet ga doen. Zelf ben ik van mening dat ik beter “spijt” kan krijgen van dingen dat ik wel gedaan heb dan dingen die ik niet gedaan zou hebben (terwijl het wel mogelijk was).

Zelf ben ik helaas nog nooit verder geweest dan Duitsland & België. Dit komt meer omdat we eigenlijk nooit veel geld hebben gehad. Dit is ook de reden waarom ik nooit landen met veel zon heb kunnen bezoeken.

Heb je zelf een onderneming (of weet je waar ik fulltime kan werken) in een land waar het zonnetje véél schijnt, dan zie ik vanzelf wel mijn mailbox overspoelen met mailtjes van jullie

• Zelf moet ik me wel wat meer gaan verdiepen in het wonen & werken in het buitenland (emigratie).

Bedankt voor het lezen en hopelijk tot spoedig.

Open1987

Beste Open1987,

Vreemde naam heb jij wie heeft dat verzonnen.

Maar allee je vroeg om een uitdaging in het verre buitenland.

Wat dacht je van emigreren naar Bulgarije, reis wordt betaald, een huis wordt voor je geregeld en 3 keer zoveel verdienen dan de Bulgaren zodat je zeer ruim kunt leven.

Momenteel zijn ze in Sofia en Veliko Tarnovo volop callcenter medewerkers aan het werven die nederlands spreken (dat is ook de belangrijkste voorwaarde) Je krijgt een loon van 1025 euro netto lijkt weinig maar daar is het gemiddeld inkomen 300 euro en kost een gemeubileerd appartement ongeveer 200 euro. Eten en drinken spotgoedkoop. Combipakket Digitale tv, Fiber Internet en Mobiele GSM (met Samsung S4) voor 8 euro per maand.

Succes ermee!!!

Robbert

Hoi Robbert,

Bedankt voor je reactie!

Mijn naam? Tjah, je moet een nickname hebben :slight_smile:

Heb je misschien wat meer gegevens hierover? Deze kun je uiteraard privé sturen.

Bedankt!

Waarom heb je iets te verbergen ikke niet!

Kijk maar eens op de website euroccor.com is een belgisch nederlands bedrijf die ondermeer voor Essent werken.

Succes!

Waarom zou ik iets te verbergen hebben?