Er zijn al 2 reizen geboekt!
Nu in april naar bodrum ( naar mijn vriend) en dan in september al zeker met een vriendin naar anlanya. Verder zie ik nog wel! Maar er komen sowieso nog data’s bij! ![]()
Wij gaan 30 apr tm 7 mei 2011 naar bodrum heb er ongelooflijk veel zin in
maar ik vraag me eigenlijk omdat t voor mij de 1e keer is hoe t weer ongv rond die tijd is zodat ik weet wat ik kan kopen heb nog n paar weekjes
ik hoop gauw wat te horen
gr
Jaaaaa, tot nu toe 4 keer!!! ![]()
Ben in februari geweest, nu april ga ik (nog 3 weekjes aftellen!!) , dan juli, en dan september!!
Daarna zal het voor 2012 zijn denk ik!! ![]()
Wij gaan in juni 5 weken ![]()
Ik vertrek 26mei eerst nog wat werken en centjes sparen:)
maar weet nog niet wanneer ik terug kom:)zal maar september oktober zijn.
We gaan altijd naar Turkey.Turkije en de Turken hebben een warm plaatsje in ons hart.We gaan dit jaar in Mei één maand naar Turunc,en in Oktober één maand Fethye.
Na op verschillende plaatsen geweest te zijn kan er voor ons niks op tegen de Egeïsche:vak02::vak02: kust.
Hey Marcodilungo,
Ook al eens lekker gewandeld in de Sacklikent??
Heerlijke plek wanneer het warm is half uurtje buiten Fethye.
Greetz,
Flyboy>>>:wereld:
Hoi Flyboy,
Salikent zegt mij persoonlijk niets.Dat moet ik eens gaan uitzoeken.Er is geen echt massatoerisme in de omgeving en dat vinden we fantastisch.The Blue Lagoon,Gocek.Een paradijs.Maar als je van mooie zichten en natuur houd moet je het schiereiland van Bozborun eens bezoeken.Zeer mooi.
Hey,
Dit is een linkje naar een foto ervan.
ik ben al in turkije, want ik woon hier.
ben sinds 5 maanden getrouwd met een turkse jonkvrouw.
en we wonen in antalya…
groetjes andreas
Ik ga dit jaar voor de eerste keer naar Turkije. We vertrekken 23 mei naar Side voor een weekje. Ben eens benieuwd. Heb al vele goeie reacties gehoord.
Wij (mijn vriend en ik) zitten in hotel Sandy Beach. Iemand ervaring mee of gaan er nog jonge koppels naar daar? Zou wel leuk zijn.:dag:
Hoi Hoi,
Wij gaan dit jaar naar Sandy Beach in Side. Heb al vele goeie reacties gehoord over dit hotel. Wanneer ga je?
Misschien komen we elkaar daar wel tegen ![]()
Wij gaan dit jaar naar Sandy beach hotel. Ik heb al vele leuke reacties gehoord over dit hotel dus…
Wie weet, misschien passeren we elkaar daar wel :zon02:
Ook dit jaar gaan we weer naar Turkije toe, Alanya :zon02:
Ja, natuurlijk! :zon02:
december/januari in Bismil (Diyarbakir) geweest voor 2 weken. Eind april/begin mei een keer naar Marmaris geweest voor 10 dagen. En 1 juli voor 7 weken terug naar het vertrouwde Alanya! En wie weet een weekje naar mijn schoonouders in die tijd… >>>
na een weekje vakantie in nederland ben ik weer thuis… thuis in antalya…
Wij gaan net zoals vorig jaar in juli 4 weken met de auto naar de familie van mijn man.
Hoi allemaal,
Ik ben in mei in Alanya geweest voor twee weken. Ik ga in oktober weer voor 2 weken naar Alanya. Ik mis Turkije.