ik ga zeker 1maand in Mei en 1 maand in october naar antalya (of omgeving )
Maar misschien ga ik naar Goreme ipv Istanbul in de herfstvakantie. Nog beter ![]()
ik ga in april naar alanya voor 10 daagjes naar mijn askim ![]()
Joepie , kan al nie wachten
Ik heb een fantastische aanbieding bij Arke geboekt en verblijf van 4 t/m 11 februari in een 5-sterren allinclusivehotel in Side!:zon02:
Jazeker, eind mei, naar Lara. Hopelijk valt de 2de keer Turkije even goed mee als de eerste keer, dit was vorig jaar eind oktober, in Belek. Turkije is zo goed meegevallen dat we er heel vlug terug naartoe wilden.
Zoals ieder jaar gaan we naar Turkije. We weten alleen niet waar naartoe.
Omdat we nu in regio midden vallen met de zomervakantie is het best wel prijzig en ik wil niet in een minder hotel zitten als gewoonlijk!
heb er nu 4 gezien waar we wel heen zouden willen nml. Grand seker, club paradiso, grand kaptan en Sandy Beach.
Ik zal ook dit jaar vast wel weer naar Turkije ga… Waarschijnlijk samen met mijn lief nog een weekje ofzo in september… ![]()
Zo, das ff lang geleden dat ik hier geweest ben! Hello!
Wij gaan weer naar Turkije dit jaar :Miracle Resort in Lara-Antalya:vak02:
Ik zit al in Turkije (slecht weer hier nu!!) maar ik ga volgende week naar Nederland op vakantie ![]()
Ja wij gaan weer naar Turkije Turgutreis Kadikale Resort van 25/07 tot 05/08
Eerstvolgende keer Turkije wordt juni, 16 dagen naar Türkbükü.
ik ben al geweest in jan. heb geboekt voor 4 maart en in mei ga ik weer het is mijn 2de thuis in mahmutlar alanya>>>
Jaaa :cheer: !9 juni 2,5 week met een vriendin naar Alanya.
En waarschijnlijk in September noghttp://www.wereldwijzer.nl/images/smilies/biggrin.gif een keer ![]()
:cheer:joehoeeee:cheer:
vanaf 9 juli naar Eftalia aqua resort, heb er erg veel zin in!
gr Evelien
15/02, ik ben inmiddels geweest en het hotel (Side Star Beach) was super! Heel aardig personeel, geweldige buffetten met heerlijk eten. De nieuwe boulevard is prachtig geworden, je kunt beide kanten op kilometers wandelen. Ook het strand is geegaliseerd, ziet er keurig uit. Side is geweldig, met een enorm terrein met bezienswaardigheden, echt de moeite waard om te bezoeken. Ook een bezoekje aan Manavgat, met dagelijks een markt maar op maandag een hele grote, is de moeite waard. De dolmus brengt je er voor 1,30 Euro naartoe. We hebben de hele week schitterend weer gehad, hebben zelfs op het strand kunnen liggen!
vorig jaar na 10 jaar weer eens terug gegaan naar Kalkan en het beviel zo goed dat we dit jaar weer 2 weken gaan. huis gehuurd van een particulier, net als vorig jaar…bevalt beter dan een hotel.
wij gaan voor de 25ste keer naar turkije
in mei:barut lara
in september: sensimar belek(nieuw hotel vanaf mei 2011),hebben al een sensimar gedaan in side en HEEL GOED.
Hahahaha… Ik zie dat ik nog helemaal niet gereageerd heb…
JAAAA ik ga ook!!!
2 Keer, in mei en in juni… ZALIG!!
Het duurd toch zolang (juli) eer we naar Turkije kunnen kon niet wachten heb dan voor april nog maar een reis geboekt Paloma Grida Belek dus 2x(voorlopig) Turkije dit jaar
ben al in grida village geweest,goed meegevallen daar,staat in mijn toptien van 25keer turkije.