Het nieuwe jaar komt er aan en veel mensen zijn (al?) bezig met het plannen van hun vakanties of reizen in 2010. Waar ga jij in 2010 naartoe? Staat Australië (weer) op de planning, of heb je andere plannen? Misschien ga je wel helemaal niet weg in het nieuwe jaar?
Stem hierboven in de peiling en licht je mening hieronder toe!
Ook in 2010 gaan wij weer voor de 9e keer. nu vanaf Perth via de Holland Track naar boven de Gunbarrel verder naar Alice ,Gregory downs naar de tip of de topen terug via cairns en een vlucht naar Brisbane alles bij elkaar in 45 dag. willen jullie info wij staan op 28 nov. op de gratis beurs van Wereld contact in Ede de Reehorst.
Ja voor de allereerste keer down-under. Nog nooit een ander werelddeel bezocht, dus erg spannend. Gaan op bezoek voor 3 weken bij een zoon van een vriend van mij.
De bedoeling is om volgend jaar oktober voor de eerste keer naar australie te gaan. We willen een rondreis maken, dus nog tijd genoeg om te orienteren wat we willen zien
Ja ik ga in Juni 2010 naar Australie voor zo’n 10/11 maanden~werken op een ranch en dan nog reizen door Nieuw-Zeeland en een weekje vakantie op Fuji! Heb er zin in!!!
Ook wij gaan in 2010 naar Australië
Vanaf half febr. voor goed 2 maanden.
Zijn druk bezig om een route te bekijken die wij willen gaan rijden v.a. Sydney
Veel over het land gelezen maar nog nooit bezocht.
Dus hopelijk zijn onze verwachtingen niet te hoog.
Nee, ik ga februari 2011 voor een jaar naar Australië. Nu eerst het collegejaar afmaken, dan een tijdje hier in NL alvast reisgeld verdienen. Ben al wel druk bezig met info verzamelen en bedenken waar ik in ieder geval heen wil.
Wij gaan in 2010 ook naar australie, vertrek 21 augustus terug 29 oktober. 10 weken west kust, centraal australie en tassie. iemand nog tips over hoe je het beste boven in aan d ewest kust kunt reizen, camper auto met hostels of tent? 4x4?
Wij gaan in 2010 voor de vierde keer naar Australië.
Pikken de campervan op in Alice Springs, dan via Uluru, Kings Canyon, West MacDonnel Ranges terug naar A.S. Daarna via de Tanami Road, naar Fitzroy Crossing, Broome, Cape Leveque, Derby, de Gibb River Road, zo uitgebreid mogelijk, (dus ook de Mitchell Falls) Wyndham, Kununurra, met een omweg naar Katherine, beide National Parken om te eindigen in Darwin.
Als wij op vakantie gaan, dan gaan we naar Australië, maar helaas dat kan niet ieder jaar.
Tussendoor hard sparen.
We gaan trouwens half april en hopen 3 maanden weg te brlijven.
Margreet.