Ik ben een vrouw (HBO+) van 32 (spontaan, gezellig) die voor vier weken door Australie gaat trekken. Ik zoek iemand die ook rond 19 juli vertrekt, om de eerste dagen samen de reis op te starten. Dit wordt namelijk mijn eerste reis alleen.
Ik ben van plan om van Cairns naar beneden te zakken (ri. Sydney / Melbourne), maar beginnen in Sydney is ook een optie. Iemand die toevallig ook die kant op gaat en die het ook prettig lijkt om de eerste dagen samen te reizen?
Hoi Mariken,
Net als jij ben ik ook van plan om in de zomer 2010 naar Australie te gaan. Ik wil graag 2 maanden rondreizen. Ik ben me pas sinds gisteren aan het orienteren op wat ik wil zien en goedkope tickets e.d.
Het lijkt me gezellig om (de eerste dagen) samen met iemand te gaan (ook een stuk gezelliger in het vliegtuig bijvoorbeeld!)
Ik ben 29 jaar (dan 30) en kom uit Breda. Waar kom jij vandaan?
Groetjes Femke
Ik ben dit jaar ook van plan om naar Australie te gaan. Ik had alleen nog geen idee wanneer ik weg wil. Ben wel van plan om minimaal 2 maanden te gaan rondreizen. Voor mij is het ook de eerste keer alleen te gaan,maar het lijkt mij leuk om vooral in het begin gezelschap te hebben.
Austalie lijkt mij een qua natuur fantastisch. Heb zelf ervaring in rondreizen in o.a. Turkey, China, Thailand, Indonesie, Amerika enz. maar Australie zat nog op mn lijstje. Ik mag dit jaar op sabatical gaan van mn werkgever.
Alleen de datum van vertrek staat nog niet vast. Was wel van plan om eerst naar Bali te gaan en vandaar naar Australie.
Staat Juli al vast? Of kan je eerder?
Fiji en Nieuw Zeeland wil ik ook graag zien.Maar dan heb ik wel meer tijd nodig.
Ik wil dezelfde route volgen als jij Mariken, van Cairns naar het zuiden langs de kust dus. Ik loop t/m eind juni stage in Townsille en wil daarna gaan rondreizen. Ik vertrek vanaf Cairns of Townsville en het nog geen route- of tijdschema. Ik heb echter alle tijd en een woonadres in Townsville dus al mijn opties staan nog open.
Het lijkt mij leuk met meerdere mensen (een deel) samen te reizen, misschien koop ik een (goedkope) auto of een trein/bus tickets, ik wil iig en beetje low budget gaan reizen en de australische cultuur en natuur ontdekken!
deze zomer ben ik +/-5 weken vrij en vanavond was ik me een beetje aan het orienteren wat ik wil gaan doen… en australie valt onder een van de opties… met een busje door de outback lijkt me wel wat…
ik ben benieuwd naar jullie plannen
Leuk dat er nog mensen reageren! Ik ben op dit moment hard bezig mijn reis te plannen. Ik zal eerst globaal de reis omschriiven. Eind mei ga ik eerst naar Bali. Daar blijf ik ongeveer en maand. Vandaar ga ik naar Australie voor ongeveer 2 en 1/2 maanden. Begin bij Darwin. Ik denk dat ik naar Alice Springs ga en dan via Queensland naar Crains. Dan langs de oostkust, Whitsunday Islands,
Fraser Island, Brisbane enz enz naar Sydney. Vanaf Melbourne retour naar Nieuw Zeeland voor een kort verblijf. Ik ga zowiezo vanaf Melbourne via Bali weer terug naar Nederland.
Nog niks is vastgelegt maar wilde deze week wel de vluchten alvast doen.
Wie heeft er nog misschien betere leuker ideeen of om misschien elkaar te ontmoeten voor de eerste paar dagen in Australie,want ben voor het eerst alleen aan reizen en goede gezelschap is altijd leuk. Gezelschap vanaf Bali is natuurlijk ook welkom.