Zal mij even kort voorstellen, ik ben Mireille, 24 jaar en woon sinds 1.5 jaar ongeveer in Marrakech. Op mijn 1e vakantie mijn vriend ontmoet en dus 1.5 jaar geleden hier naartoe verhuisd. In het dagelijks leven werk ik fulltime hier in een Nederlands callcenter.
Ik krijg geregeld berichtjes van mensen hier die informatie willen over excursies, verblijfplaatsen, eten etc. Aangezien ik graag help en het leuk vind om advies te geven leek het mij een goed plan om een nieuw topic te openen. Dus ga jij binnenkort naar Marokko/Marrakech en heb je tips nodig of informatie over excursies/verblijfplaatsen etc. stuur gerust een mailtje. Ik/wij hebben diverse connecties hier en ik kan je van veel informatie voorzien.
Wij doen excursies naar: Ourika (vallei met waterval), Ouzoud (grootste waterval van Marokko), Essaouira (kust), Ourzazate/Ait Ben Haddou (poorten van de woestijn), Zagora (woestijn trip, 2 dagen 1 nacht), Merzouga (woestijn trip, 3 dagen 2 nachten), andere locaties zijn ook te boeken via een prive tour met auto of minibus (Bijvoorbeeld Imlil/Toubkal). Alles is zowel samen met een groep of prive te boeken. Voor prijzen stuur even een mailtje!
Heb je al eerder gemaid maar volgens mij was je inbox vol.
Hopelijk komt deze keer mijn mailtje wel goed aan.
Ik lees dat je werkt in Marrakech.
Ik heb twee banen aangeboden gekregen bij callcenters in Casabanca.
Wist echter niet dat er ook callcenters zijn in Marrakech voor nederlandstaligen.
Ik ben van oorsprong van Marrakech en ken het erg goed.
Mijn ouders hebben daar ook een huis bij Massira2.
En ik kom elke jaar in Marrakech en van daaruit maak ik een klein rondreisje iedere zomer weer ergens anders in Marokko.
Heel graag zou ik in Marokko willen wonen en werken het liefste of in Agadir of Marrakech want daar komen mijn ouders vandaan en het is fijn als je je op je gemak voelt.
Kun je mij mischien in contact brengen met een nederlandstalige callcenter in Marrakech.
Ik heb heeeel veel werkervaring in klantencontact.
En zou het op prijs stellen als je jouw hulp aanbied.
Alvast heel erg bedankt en hoop snel van je te horen.
Hoi Mireille,
Ik heb net ticket geboekt 28 dec tot 5 januari naar Marrakech. Ben nu aan het rondkijken wat realistisch is om te doen en hoe,bv huurauto of met openbaar vervoer etc etc.
Wij willen graag een nacht in de woestijn overnachten,maar misschien is het te koud in januari?
Verder zoeken we een charmant goedkoop hotelletje of bed en breakfast in een gezellig buurtje in Marrakech. Dus veel vragen
Zowieso als jij daar woont enw erkt weet jij misschien nog veel leukere dingen en leuke restaurantjes? Ben benieuwd!
Beste mensen,
Het is niet toegestaan e-mailadressen te publiceren i.v.m. ‘spambots’ (al dan niet via informatie die door zoekmachinecrawlers worden opgeslagen). Contactgegevens kan men best uitwisselen door een intern persoonlijk bericht te sturen.
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam
Ik ga met een vrendin naar Marokko. We willen 2 dagen in Marrakech blijven. Heb jij nog leuke (niet al te dure) leuke ideeen of tips voor een riaad (liefst met een hammam erbij ).
Hierna willen wij een een auto via querzazate naar Mergouza toe. Daar willen wij op kamelen woestijn in en daar in een tent slapen. Kunnen wij zo’n tocht daar ook boeken of is het raadzaam om het vanuit NL te doen? Het liefst willen niks vastleggen… Wat zijn jouw ideeen hierover. Is het sowieso raadzaam om van te voren hotels etc vast te leggen of is het in april niet nodig?
En kan je mij iets vertellen over het klimaat in april. ER staat wel dat het tussen de 20-25 graden is maar is dit ook echt zo en is het dan voornamelijk bewolkt of helder?
Een hoop vragen, ik hoop dat je wat antwoorden voor mij hebt
hoi mirelle,
ik weet niet of je nog actief bent op deze forum, maar wij komen binnenkort naar Marrakech en zijn geinteresseerd in een excursie naar ourika. Wij zijn een gezin met twee kinderen van 5 en 7. Wij vroegen ons af wat de kosten zijn van zo een dagtrip naar Ourika, inclusief vervoer en gids?
hopelijk hoor ik gauw van je.