Hallo, ik ben een dame van 32 jaar en heb het ff helemaal gehad hier in NL :mad: … Dus ik ga in februari lekker naar Australie voor 6 maanden!!!
Het plan is nog niet af dus ik sta open voor tips en gezelschap. Samen (een gedeelte) reizen lijkt me gezelliger! Ben je ook van plan om te gaan en wil je samen een stuk reizen of leuke dingen doen laat het me weten…
Hallo ,
Ja ik ga ook in Feb naar Australië,
inmiddels wel geboekt bij Malysia airlines en datum is ook al bekend.
mocht je interesse hebben?
ben 43 en getrouwd maar reis dan alleen , niet dat ik op vrouwen jacht ben of zo , maar een trip van pak een beet 20 uur alleen is misschien wel saai?
dus een betje aanspraak lijkt me wel prettig.
Ik heb ongeveer hetzelfde plan als jij!!! Ik wil hier ook even weg en wil ook naar Australië. Ik had bedacht om ongeveer half januari te vertrekken en dan voor een maand of twee. Ik zou wel langer willen, maar werken mag daar niet wanneer je boven de dertig bent he?! Hoe ga jij dat doen???
Ik ben zelf een 33jarig ‘dame’. Voel me nog jong en ben voor (bijna) alles in!
Ik heb nog niets geboekt, dus kan eventueel mijn plannen een beetje wijzigen.
Ik hoop snel iets van je te horen.
Hallo Frans,
Leuk dat je reageert! Het lijkt mij ook gezelliger om samen met iemand (of meerdere mensen) te vliegen… ik ben nog op zoek naar een goede aanbieding qua ticket. mag ik vragen wat jij betaald en hoelang het ticket geldig is?
Hallo Babette, potige smurf en Hans,
Ik wil ook ergens in februari voor een 6 maanden naar Brisbane. Vertrek wel vanuit Sevilla want ik woon hier sinds enkele jaren… Ben 30j en Belgische. Ben net begonnen met papierwerk en op zoek naar vlucht, en tof gezelschap! Gr
Leuk dat je naar Brisbane gaat, schijnt wel gezellig te zijn daar. Ga je werken of vakantie houden? Ik ga zelf pas na 10 mei vanaf Sydney omhoog reizen maar het lijkt me leuk om je te ontmoeten als je daar bent!:nod: Je kunt me ook bereiken op [EMAIL=“babette.vellinga@gmail.com”]babette.vellinga@gmail.com