Februari naar Australië??

Hellow,

Ik ben een turks meisje van 22jaar en ben van plan om in februari voor 6maanden naar Australie te gaan. Ik vlieg naar Sydney. Ik heb verder geen exacte plannen. Zijn er nog mensen die rond dit tijdstip ook van plan zijn om te gaan? Let me know… wie weet kunnen we samen wat plannen of elkaar daar ontmoeten.

Byebyee

:dag:

Hey,

Ik m 20 zit me nog een beetje te orienteren wat en hoe lang ik wil gaan. Wat zijn je plannen zo’n beetje in Australie? WOOFF’en, rondtrekken, werken? Wil namelijk wel rond dezelfde tijd weg gaan :slight_smile:

Groetjes Jeffrey

Hey Jeff,

Leuk dat je ook plannen hebt om op reis te gaan! Ik vlieg dus naar Sydney. Vanaf Sydney verblijf ik 1 week in een hostel. Vervolgens ga ik binnen deze week opzoek naar een bijbaantje, en dat kan varieren van vruchten plukken tot aan een baantje in een restaurant. Ook wil ik binnen deze week opzoek gaan naar een kamer. Maar mocht ik ontzettend leuke mensen tegen komen in het hostel of kennis maken via zulke forums, misschien dat ik dan met ze mee ga rondreizen. Maar voorlopig is de planning dus een verbrlijf van 2/3 maanden in Sydney en dan trek ik verder door naar Nieuw-Zeeland en ga ik binnen Australië ook nog een paar steden bezoeken. Misschien nog naar Thailand ofzo… Ik weet het eigenlijk nog niet… Ik zie het eigenlijk allemaal wel… :))

Had jij dan wel al plannen??

Groetjes,

Wat klinkt dit toch allemaal lekker he, als je er over nadenkt dan zit je er al bijna :slight_smile: Voor mij is één stad niet genoeg. Zou eerder een hele reis door Australie willen maken. Via WOOFF af en toe op een boerderij werken of gewoon fruitplukken. Zo zie je alles en doe je veel verschillende dingen. Het leven in Sydney is trouwens best duur, voor mij nog een reden om er niet al te lang te blijven :wink:

Thailand zat bij mij zeker ook in de planning maar waarschijnlijk wordt het Australie OF Thailand en omgeving. Zie het ook allemaal nog wel even… Beste insteek he…:slight_smile:

Groetjes Jeffrey

Idd… Go with the flow… :slight_smile: komt goed…

Groetjes,
Leyla

ik (man van 37) zit vanaf 1 april in australie / nieuw zeeland. waarschijnlijk een maand of 2. op berichtje van jeffrey heb ik ook al gereageerd. als we contact houden : wie weet kunnen we ervaringen uitwisselen en/of komen we elkaar tegen.

Lijkt mij een goed idee! :))

Ja zeker een goed idee. Begin in Melbourne en begin april (waarschijnlijk) zal ik richting Sidney komen. Misschien kunnen we inderdaad contact houden en elkaar daar nog is treffen :wink:

Groetjes Jeffrey

ok goed plan. zoals nu uitziet ga ik eind maart richting nieuw zeeland en daarna naar Sydney om daar vandaan omhoog te trekken naar Cairns. Zit er over te denken om een camper aan te schaffen en daarmee te gaan rijden. En dat is met twee of meer mensen voordeliger dan alleen! we shall see.

Hey
Ik ben een vrolijke meid van 19 jaar
die graag wat van australie wil zien.
Als je interesse hebt kun je me mailen op [EMAIL=“angelawendyfan@gmail.com”]angelawendyfan@gmail.com

groetjes! angela

Hey Leyla!

Ik ben vanaf 30 maart 7 weken in Australie! Eerst een week in Sydney (veel familie daar) en dan zie ik het wel!!! Zou het superleuk vinden om een maatje te hebben.

Ik ben 22, vrouw, Grieks (jaja, we zijn buren) en ga 6 maanden een wereldreis waaronder dus 7 weken Australie… 10 februari begint mijn reis… Oh ja, woon in Amsterdam.

Je kan me mailen op elkarat@hotmail.com of hyven op elenik.hyves.nl

Hoi, ik ben vanaf 11 maart in Australie en ga dan naar het noorden om begin April in Cairnes te eindigen. Misschien hebben jullie alvast wat tips voor hostels etc. Hou me aanbevolen.
lotusbloempje@live.nl