Feb/Maart Australie

Hallo,

Ik ben Hanneke ben 26 jaar en wil rond Feb/Maart voor een jaar backpacken in Australie. Zou het leuk vinden om zeker de eerste maand samen te reizen. Zijn er nog meer mensen die rond die tijd willen vertrekken en het mischien leuk vinden om samen te gaan?

Groetjes Hanneke

Hoi Hanneke,

Ik ben van plan om in januari in Sydney aan te komen, momenteel wacht ik op mijn visumakkoord. Zodra dit geregeld is, boek ik een vlucht. Dus tegen die tijd dat je vertrekt, laat je maar wat horen. Kunnen we wellicht een tijdje samen reizen. Ik ben van plan om max. een jaar rond te reizen, afhankelijk van hoe het allemaal verloopt en wat ik tegenkom. Ik heb er in elk geval zin in!

Groetjes,

Daantje

Hey hallo,

Ook ik ben van plan om eind januari begin februari naar Australie te reizen.
Wat zijn je plannen voor de eerste weken/maanden?
Waar kom je aan en heb je al een route?

Groet,
Niels

Hoi Daantje

Wat super dat je al zo snel gaat.
Zal ik doen lijkt me leik om mischien tijdje samen te reizen.
Ik wil zelf ook ongeveer een jaartje rond reizen en zo nu en dan beetje werken.
MIschien tot in aussie

Groetjes Hannneke

Hoi NIels

Ik ga of eind feb of begin maart. Ik kom aan in sydney en wil dan vanuit sydney de oostkust naar het noorde afreizen. Verder nog niet echt veel gepland. En jij al plannen?

Groetjes Hanneke

Hello,

Ik ga ook feb/maart naar Australië ik begin in Sydney, en wil wat naar boven reizen en dan eindigen in Perth.
Ik heb er echt zo’n zin in! Binnenkort mijn vlucht boeken.
Als iemand zin heeft om in het begin samen te reizen, lijkt me heel leuk.

Ook ik heb nog niet veel gepland. Ik reis eerst naar Hong Kong om daar een paar dagen rond te kijken, en vlieg dan door naar Australie.
Waar en wanneer ik precies aankom is nog niet zeker.

Groet,
Niels