Hi!
Tussen ongeveer half februari en half maart 2011 wil ik gaan reizen in Australië. Aanleiding is mijn broer die een paar maanden in Sydney woont en die ik ook zeker wil bezoeken. Ik ben 26 (tegen die tijd 27), woon in Rotterdam en ik werk als onderzoeker.
Het gaat dus om 4 -5 weken. Het plan is: Amsterdam - Sydney (even acclimatiseren), en doorvliegen naar Cairns. Vanaf Cairns met de bus naar beneden, naar Sydney (Great Barrier Reef, Whitsunday Island, Fraser Island). Ergens tussendoor wil ik naar Alice Springs/Yulara (de welbekende Uluru/heilige rots Aboriginals) vliegen en daar een 3-4daagse trektocht maken (onder de sterren slapen, natuur bekijken). Eindigen in Sydney, een paar dagen.
Kortom, de plannen zijn er, de reis is redelijk uitgestippeld: geen grote verassingen, al helemaal niet off-the-beaten-track, maar wel Australië ten voeten uit, volgens mij.
Wat betreft vertrekdatum ben ik flexibel, maar zo 11/12 maart moet ik wel terug zijn. Het lijkt me gezellig om in ieder geval te beginnen met een reisgenootje (alleen al omdat het zo’n lange vlucht is…), en als het goed klikt, om verder samen te reizen. No strings attached.
Let me know, ook leuk om te horen als jij andere plannen zou hebben wat betreft de route.
Doeg! Linda