Friet van Piet op Koh Samui

Ik ben op zoek naar een Friet van Piet om na 5 maanden weer eens een lekker Moraaa frikandel of kroket en vooral lekker patatjes… dus als iemand mij kan helpen graag!!!

Groetjes Bas

Hallo,

Ik denk dat je dat kan vergeten op koh samui. Bali heeft meerdere plekken waar je een frikandel of kroket kan krijgen. Oh ik heb wel eens gehoord dat er in Hua Hin en Chiang Mai wat moet zitten. In Bali hebben ze een frikandel fabriek vandaar dat ze daar goed te krijgen zijn.

ik heb gehoord dat er sinds kort in de buurt vd lomprayah pier een hollandse kroeg zit waar ze frikandellen en kroketten verkopen.

begrijp alleen nooit dat mensen die 2 a 3 weken op vakantie zijn zo nodig het eten van thuis willen eten.

heb afgelopen vrijdag toevallig sinds 2 jaar weer eens bitterballen gegeten op het 1ste koninginnedag part op het eiland

Hallo,

Ja ik heb er helaas soms ook last van na 2.5 jaar op reis zijn. Wij gaan voor een paar dagen naar Bali en dan ga ik ze toch weer even eten. Heb ze voor het laatst in Nieuw Zeeland gegeten want daar zijn ze ook volop te krijgen. In NZ kun je sowieso veel hollandse produkten krijgen.

2.5 jaar op reis dan begrijp ik het wel dat je af en toe eens wat hollands wwil maar niet als je vakantie ben.

trouwens ik heb in cairns ook frikandellen en kroketten gegeten.
weet niet meer waar, we hebbn ze ng uitgelegd hoe je ze moest bakken want dat deden ze niet helemaal goed.

was 8 jaar geleden in cairns

Hallo,

Ik heb ze alleen bij de chinees hier gezien maar nog niet gegeten. Ik ben meer van de frikandel en die zijn dus op Bali zeer goed te krijgen. Ja sommige mensen kunnen niet zonder hun snack terwijl ze op vakantie zijn. Ik eet toch liever thais eten zo lekker daar krijg ik geen genoeg van. Straks weer 11 weken thai.

heb je wel eens rauwe garnalen met dat pittige citroen sausje op zalig,ben ff de naam kwijt.

geng som is ook lekker.
pad krapauw mmmmmmmmmmmm

Ik hou niet zo van vis dus dat ga ik echt niet proeven.
Ja pad Krapauw is mmmm heb op Koh Tao een vast adres waar we dat halen. Ik ben gek op curry en chicken met cashewnuts maar dan alleen bij Tik dat is onze vaste thai restaurant.

tik dat is toevallig zo heet m’n stiefdochter ook.

moo bep diauw ook een aanrader

Kung chea nam pla, bedoel je die toevallig

yep die bedoel ik thanx.:chin:

behoort tot mijn favo snacks

Vraag me af of ze dan wel van VARKENSDARM & KOEIENUIER gemaakt zijn, den chinees kennende.

Afijn geef mij maar toch hoe dan ook iets anders eet ze namelijk hier ook niet.

dan sla ik ook over je gaat voor frikandellen niet naar de chinees, net zoals je niet naar de patatzaak gaat voor chinees

Heb zelfs hier in Nederland zo een pan aangeschaft zoals bij MK restaurant zitten we heerlijk aan de Suki, ben niet zo op junkfood dus mis dat niet en ben meer gecharmeerd van de buitenlandse keuken, behalve een ding een stukje belegen kaas…

is het geen idee voor in ned. een suki yaki restaurant?

geniet op het moment van venz hagelslag(met xtra grote korrel) en calve pindakaas.

Loopt niet zat er al een in Amsterdam in de binnen bantammerstr. inmiddels gesloten…

Behalve dan als je patatboer van Chinese afkomst is!lol2 Hij serveert heerlijk patat pangang! Maar normaal gesproken nee, je gaat geen friet eten bij de Chinees en Chinees bij de patatboer.

Dat mis ik dus echt in het buitenland, mijn simpele snee brood met Calvé (jaja iets anders komt er hier niet in;)) pindakaas! Je komt zeker in Oktober niet in de buurt van BKK, Kanchanaburi, Pattaya of Koh Chang…anders geef je maar een gil. Zoiezo de Hagel is te regelen en pindakaas dat kan ook vast!

Hallo,

In Bangkok is hollandse kaas gewoon te krijgen. Ik heb het ook niet gekocht ik wacht wel tot ik in Bali ben. Verder koop ik mijn kaas straks in Kuala Lumpur geimporteerde hollandse kaas en neem ik het mee naar Kuala Lumpur want een botterham met kaas in de ochtend zit nou eenmaal in mijn systeem.

ik koop af en toe wel eens hollandse kaas op het eiland, dan waardeer ik het ook echt.

heb geen vast ontbijt, de ene keer thais(okay die hebben geen ontbijt) andere keer engels.

ik mis wel normaal brood hier niet die gezoete zooi vd 7/11 en we hebben hier wel goeie bakkerijen maar die zijn weer overdreven duur 80 baht voor een stokbrood.