Ik koop altijd mijn brood op Koh Tao bij Zanzibar dat is een bakkerij en die hebben inderdaad baquettes. Dit kosten me 30 bath per stuk dus dat is goed te doen. Ik moet echt niet aan thai denken op mijn nuchtere maag.
Verder eet ik ook wel Cereals die hier ook prima te krijgen zijn. Gouda is hier wel te krijgen maar niet die uit NL maar uit Australie die smaakt toch anders.
Ik meen me te herinneren dat aan de westkant van Koh Paghnan een hollandse snackbar zit! ben er zelf niet geweest, maar zag in Tongsala een bord staan met reclame voor broodjes frikandel e.d.
na wat geinformeerd te hebben (want wij hadden ook wel zin in een frikandel) was het nog 2 km ongeveer met de taxi/pick-up… daar hadden we op dat moment geen zin in…
maar deze info die ik je geef dateerd al van 2007
Ben niet zo een junkfood of uit de muur eter, kan niet wachten tot straks bij MK in welke stad dan ook maakt me niet uit heerlijk aan de suki met die overheerlijke Pekingeend erbij, nog lekkerder dan welke chinees dan ook op de Zeedijk waar je tegenwoordig meer bot krijgt dan vlees als je Pekingeend besteld.
Of op ze Isaan’s Lao suki, wel een beetje heet met die gloeiende vuurpot in de tafel en die rondvliegende vonkje’s maar gezellig met een biertje erbij en wat live muziek cheer.
De eend idd…heeeeerlijk !!! Ja Jan, nog even volhouden en je zit weer bij de MK aan de suki en de eend
En daarna lekker Blizzard halen bij de Dairy Queen…
hoi allemaal
op koh samui kun je zeker wel hollandse snacks krijgen
hollands restaurant little holland
friet fricandellen gewoon speciaal.
gehaktballen etc etc etc.
ga er eens langs de eigenaren zijn rob en marleen.
erg gezellig en echt hollands.
Ko samui weet ik niet…maar op phuket patong beach zit wel een hollandse bar…
Die maakt zelf vlammetjes,frikandellen en gehaktballen…
wel even leuk om langs te gaan…zekers met de WK binnenkort…
Hij zit in een zijweggetje midden in soi bangla
Ja hij zit wel in Koh Samui zoals mijn vorige berichtje al vermeld. Ik ga naar Indonesie daar zitten er meerder op Sanur en Legian. Even lekker frikandel eten. ze hebben een frikandel fabriek daar.
geen idee ik koop ze bij de Nederlandse pub daar ik ga dan echt niet vragen hoe ze gemaakt zijn. Dat ze moslim zijn dat weet ik maar ik denk dat de lokale ze ook niet echt zullen eten.
Tussendoortje: Bali is voor 96 procent hindoe en varkensvlees word daar volop gegeten.Voor frikandellen etc, ga ik daar echter wel naar een zaak die ze importeert, stuk duurder maar beter dan de lokale maaksels.
Ja klopt inderdaad was het vergeten. Maar goed ik eet altijd de frikandel bij een lokale pub in Legian en ik vind ze heerlijk. Ze maakt ook zelf de kroket die ook ontzettend lekker zijn.