Hoe is het gegaan met je sollicitatie Blue?
Klaate met dubbel OO, gheghe ![]()
Ik ga naar Club Med. Half januari. Ik doe gewoon een gooi. Ik heb al gezegd dat ik voor lang wil werken. En ik ben zelfs bereid mijn baan bij mijn huidige werkgever er voor op te zeggen (en da’s heel wat…Heerlijke Francofielosofische actie weer dus, heheh).
Club Med was voor mij een beetje een DON’t. Ik heb toch gereageerd en had meteen een dag later al bericht terug of ik de dag daarna op sollicitatiesessie kon komen in Brussel (euh nee dus).
En ik met mijn grote mond dat ik wel in NL blijf hangen…Sure.
haha
Wie van franse pop-rock muziek houdt moet zeker eens luisteren naar Emma Daumas (platen zoals “tu seras” , “j’attends”,“mon tombeur”,“regarde nous”,…)
Youtube : - YouTube
Myspace : Emma Daumas | Listen and Stream Free Music, Albums, New Releases, Photos, Videos
In april komt ze trouwens naar belgie (ik ga alvast gaan kijken ![]()
Zij is zeker goed, Emma Daumas.
Ik werd afgelopen week in Parijs gek gegooid met de clip van Michel Sardou (moet effe gokken op zijn naam) en het nr. ‘Alors Danser’ geloof ik. Was best mooi eigenlijk. Es even zoeken op internet.
En Shym met Victoire is geweldig geweldig geweldig!
mag ik jullie aanraden om een optimaal vakantiegevoel te kweken met het luisteren naar Didier Sustrac !!!
Maar de diva van het franse chanson is Françoise Hardy ; luister naar “Tant de belles choses” , adembenemend mooi .
Ik heb ook nog wat tips: Marie Cherrier, Anais, Aldebert… groetjes!
heej
ik ben helemaal gek van Garou die heeft ook met helena segara gezongen onder andere verder yannick noah and patrick bruel vind ik ook heel leuk…
haha Garou is Canadees, niet Frans… maar wel leuke muziek ![]()
Als ik mag…
Ik vind jj goldman de beste parolier. Alain Bashung voor de rocker, en voor de studenten : Etienne daho
hier heb je ook wat
A+
Ik ben een meisje van 24 jaar en spreek vloeiend Frans en zing vaak met muzikanten voor de sacre coeur. Zoek nu werk en een woning, wat makkelijker lijkt dan gedaan. Maar ik geniet…
Mijn email adres voor mensen die in Parijs wonen is: [EMAIL=“bootholen@hotmail.com”]bootholen@hotmail.com
Groetjes,
Boo Tholen
Hallo Boo,
Ik weet niet of zingen in de Sacré coeur jou kan helpen met het vinden van een woning. Voor de duidelijkheid, zoek je een woning in Paris?
Ik ben zelf fransman een krijg hier (NL) geen voordeel om een woning te krijgen. Dus verwacht daar ook wat moeilijk tijden.
Paris is wel een duur stad! maar als jouw stem even mooie is als Paris dan zal je heel snel een woning vinden.
Groetjes
Succes
Matt Pokora (ma da’s RnB, en geen vakantiegevoel). Zijn eerste 2 albums zijn in het Frans, en het laatst in het engels)
En hommage à notre cher Alain Bashung
Osez Josephine
Ik ben een beetje verliefd op de zangeres ALIZEE alsook om haar muziek!gegroet:georgessiam.
Even nieuw leven in dit topic blazen : )
Camille is leuk:
[ame=“- YouTube”]YouTube - Camille - Ta Douleur[/ame]
Maar mijn huidige favoriet is Louise Attaque:
[ame=“fatigante-louise attaque - YouTube”]YouTube - fatigante-louise attaque[/ame]
En de zanger Gaetan Roussel maakt ook alleen leuke muziek:
[ame=“- YouTube”]YouTube - Gaetan Roussel : Help Myself (Nous ne faisons que passer) - Clip officiel[/ame]
tryo!
Meestbeluisterde franse chansons ooit:
1 Stromae - Alors on danse 67672859 views
2 Colonel Reyel - Celui 58022861
3 Sexion d’assaut - Désolé 53660913
4 Moussier Tombola - Logobitombo 49973907
5 Logobi GT - Elle Danse Sexy 43597500
6 Colonel Reyel - Toutes les nuits 43361948
7 Jessy Matador - Alllez Olla Olé 41271463
8 Colonel Reyel - Aurélie 40955913
9 Jessy Matador - Décalé Gwada 27 34222893
10 Fatal Bazooka feat Yelle - Parle à ma main 34162194
top 200 mag jezelf uitpluizen: http://www.statoz.com/french
Mijn favoriet van vandaag:
Luister zelf voornamelijk Franse hip hop.
Sexion d’Aussaut
La Fouine
Soprano
Zaho, Je me te promets vind ik toch 1 van de beste van haar.
Zo nog een aantal.