HOW DAAAAAAAAAAAAAAAAAAARE YA!
![]()
Maarre…es effe kijken, die staat nog niet in mijn lijstje.
HOW DAAAAAAAAAAAAAAAAAAARE YA!
![]()
Maarre…es effe kijken, die staat nog niet in mijn lijstje.
J’en reve encore is eg mn absolute favoriet van palmas en dan moet je deze zkr ook eens proberen : Hubert Felix Thiefaine - Les dingues et les paumés… egt heeeeeeeelmaal prachtige muziek… groetjes alle
Saez :RockOn:
ik heb deze zomer in frankrijk veel nummers gehoord, maar ik weet niet hoe ze heten… weet iemand welke nummers veel gedraaid werden op NRG, de franse radiozender? alvast bedankt! xx
Weet iemand dat? Een frans rap-nummer, waar het gaat over Zidane, Brad Pitt, J Lo… ??
Werd ook vaak gedraaid op NRG…
Help mij!!.. ![]()
ofkijk op www.nrj.fr van de franse bekende radio station…Heb vele liedjes in vier maanden frankrijk voorbij horen gaan
Yo, Blue is weer terug uit La France en meteen braafjes naar deze topic gesjeesd :slywink:
Il Divo met Celine Dion - I Believe, I Believe, I Believe In You…Deels Engels, deels Frans. En dat Franse deel is een coupletje en een refreintje maar goddelijk mooi!
*"Tout seul *
*Tu t’en iras tout seul *
*Coeur ouvert *
*A l’univers *
*Poursuis ta quête *
*Sans regarder derrière *
*N’attends pas *
*Que le jour *
*Se lève *
*Suis ton étoile *
*Va jusqu’où ton rêve t’emporte *
*Un jour tu le toucheras *
*Si tu crois si tu crois si tu crois…En toi *
*Suis ta lumière *
*N’éteins pas la flamme que tu portes *
*Au fonds de toi souviens-toi *
*Que je crois, que je crois, que je crois en toi" *
Simpel tekstje maar wel erg mooi gezongen.
En Je Te Donne van Jan Sjak Goudman, ook helemaal mooi!
Overigens is het inderdaad NRJ en geen NRG. Klein detail ![]()
Wat je ook kunt doen is even googlen voor de charts in Frankrijk, voor bijv. een top40 of top50, via die weg heb ik erg veel liedjes kunnen achterhalen.
Hey!!
Ook weer terug? Ik ben ook sinds 2 dagen weer in het saaie en vooral koude Nederland… ![]()
Heb je het leuk gehad?
Ja, ik ben sinds vrijdagavond weer terug en heb het zalig gehad. Op een verschrikkelijke collega na dan waar ik 8 weken mee zat opgezat. Maar een onverwachte functie als RecreaLeidster maakte het wat aangenamer. Leuk om de collega’s weer te zien, genoten van de kinderen, van het afwisselende weer (hagel-hittegolf-regengolf, haha!), de stranden, de omgeving. Lekker om elke ochtend naar de bakker te fietsen en de rust te horen. Lekker om s’middags en in het weekend de woeste golven op te zoeken in de zee met een bodyboard. Heerlijk om midden in het bos met je huisje na te tafelen s’avonds met een flesje Cote du Bergerac en een kaasplankje. Top dus!
Afscheid nemen was even doorbijten maar begin volgend jaar ga ik weer terug voor vakantie dus daar leven we naar toe. Voorlopig even baan zoeken en veel werken, lekker sporten, rijlessen nemen, Frans studeren bij de Alliance Francaise en een voorbereiding om voorgoed te emigreren over 1 a 2 jaar.
En jij, ook weer een goeie, fijne zomer gehad?
Klinkt super!
Ja ook ik heb het weer heerlijk gehad, en moet weer helemaal afkicken hier in ons saaie kikkerlandje. De franse cultuur ligt mij toch wel beter… maar ja… Ook voor mij gaat het leven hier in nederland door, ben vandaag alweer aan het werk geweest. Maaaaaaar… Ik heb gister een ticket voor curacao geboekt, want ik ga in februari en maart stage lopen daar!!! Weer iets om naar uit te kijken dus!!
WOW!
Van Frankrijk naar Curacao, gheghe, even een ommezwaai!
Wat ga je er precies doen!
Spannend hoor, oeh yeah!
Niet zozeer voor het vakantiegevoel, maar Linda Lemay (canadese zangeres) en Camille staan bij mij momenteel bovenaan de lijst. Daarna Anaïs, Treize à Table en Weepers Circus. Enne… door mijn dochter ben ik ook Diam’s (Franse rap) erg gaan waarderen!
Toegegeven, je moet wel de taal een beetje verstaan. Maar er zitten absoluut juweeltjes van chansons tussen…
Beer Bergman.
Christophe Mae - Ca Marche.
Met natuurlijk Le Roi Soleil/Emmanuel Moire. Echt super!
Ik ga wel deur in mijn eentje heur ![]()
Patrick Bruel. Sinds 2 dagen ben ik verliefd op zijn ‘Alors regarde’ en ‘Il Faudra Leur Dire’.
En Patrick Bruel, Garou, Sardou, Souchon …![]()
patrick bruel is idd heel erg leuk… vooral de cd “des souvenirs devant”!
Die cd ken in (nog
) niet, maar Patrick Bruel is in elk geval super!! ![]()
beetje late reactie… druk druk druk de laatste tijd
Maar ik ga stage lopen op een middelbare school op curacao
Scheikunde en biologie
Ik heb er ontzettend veel zin in!!! :nod:
Lekker een BEETJE les geven en natuurlijk genieten!!
Vetjesssssssssss zeg, well done, haha! Lekker genieten in de zon dus.
Ik ben almost hostess, druk aan het solliciteren enne…het ziet er positief en soleil-erig uit ![]()
Waar dan?
Lijkt me trouwens ook niet verkeerd!! ![]()
Helemaal nu het hier in nederland zulk shit weer is ![]()
maar ja… er is gelukkig altijd wel een mogelijkheid om de zon op te zoeken!!!