Salut salut,
Ik ken alleen Natasha St. Pier. Zij heeft zeker een aantal mooie nummers!
Aller aller Natasha!:yes:
Salut salut,
Ik ken alleen Natasha St. Pier. Zij heeft zeker een aantal mooie nummers!
Aller aller Natasha!:yes:
In het verleden moesten we voor school altijd liedjes van Alizée vertalen, meteen de enige Franse muziek die ik ken… Meestal niet zo m’n stijl, al vind ik het wel mooi klinken die taal.
Ja, natuurlijk Alizée. Lolita… lalalalala!
Jaja, Alizee. Ik persoonlijk heb voorkeur voor het nr. J’ai en marre.
Net effe wat vlotter en betere klank dan Moi Lolita.
Kim: merci voor de tip, ga meteen effe kijken of er wat te jatten valt daarvan ![]()
Ik heb zo’n beetje alle liedjes van haar wel gehoord voor mijn vorige school en ik moet zeggen J’en ai marre vind ik ook wel de beste. Tevens is begin deze maand bekend gemaakt dat ze haar 3e album nu gaat opnemen! Werd wel eens tijd, maarja kan me voorstellen dat ze liever bij de kleine was dan dat ze in de studio zat. Ga het denk ik toch wel een beetje volgen, die nieuwe nummers.
http://radio-frankrijk.startkabel.nl
En pagina teruggebladerd en daar vond ik deze link nog van mezelf.
Handy site hoor, gebruik em ook altijd op mijn werk.
Over Alizeetje: de rest vind ik vrij weinig aan en muzikaal gezien weinig input&inhoud hebben. Een 13-in-'t-dozijn artiestje.
Heb wat nrs. van haar in mijn MP3lijsten staan maar echt kapot ben ik er niet van. Enkel dat nr.
Saya met Je Pense à toi. Meaui meaui meaui!
Gheghe, begint een Blue monoloog te worden geloof ik ![]()
Kyo. C’est ma faute.
Mon Dieu, kreeg kippenvel alom en een brok in mijn keel. Dit is zo een mooi nr…
haha, ik wil best wel even meedoen aan je monoloog hoor, maar ja dan is het geen monoloog meer ![]()
Ik ben net weer anderhalve week naar la France geweest, dus de franse muziek staat weer volop aan bij mij thuis!!!
topper op dit moment: Julien Clerc met Femme Libérée
Jeuj, er is weer leven in deze topic ![]()
Ik luister laatste tijd veel Francis Cabrel.
En Najoua Belyzel ben ik ook wel weg van met Gabriel. Neemt je lekker mee dat nr. met het ritme, oeh yeah!
Alizée, Garou, Hélène Ségara, Isabelle Boulay, Patricia Kaas, Patrick Bruel, Yannick Noah en Zazie met Rêver is ook een absolute aanrader!
Cabrel vind ik ook super! heerlijk weg dromen!
Ik ben tegenwoordig fan van de rap van Diams. Stoere muziek. Klinkt meteen een stuk rauwer en krachtiger, in 't Frans.
Overigens:
Virgini Pourchain is niet de meest beroerde inzending voor het Songfestival 2006…
Lorie met Partie Pour Zouker.
Lekker zomers!
hey, begin je weer met je monoloog? ![]()
Yeah, the Blue monolog is still going strong ![]()
Najoua Belyzel met Rentrez aux USA. Ook een meauie!
arthur H!
Hey Blue, er verstoort iemand je monoloog ![]()