tsja,vraag me af soms naar welk land ik wil turkije en spanje zijn voor de hand ligend,verschil;?? altijd spanje is europa turkije niet,kan veel uitmaken bij expat zaken.
wat ik wil weten moet je altijd de turkse-ambassade vooraf bezoeken ,als je ook maar 1 ding wilt regelen om er uit te naaien hiero in de goede zin en je wilt vestigen in het land van je dromen?,en jezaken goed geregeld wilt hebben.
ik las hier je oproep en ik werk op een juridisch advies bureau in alanya.
mocht je ooit vragen hebben. over het kopen van een woning. ( hier kunnen wij natuurlijk ook bij helpen)
maar ook voor visum aanvragen, en alle andere overige vragen kunt u bij ons kantoor te recht.
wij zitten in het centrum van alanya.
nederlands sprekend.
voor onze website www.eurolawa.com
met vriendelijke groet
elly van Deventer
secretaresse van
mevrouw aynur guzeler bolat
klopt maar hij heeft deze week nog gereageerd in het turkije reisforum.
over een woning in turkije. dus zodoende dit berichtje.
toch dank ik je hartelijk voor de opmerkzaamheid.
groeten elly
Geweldig en bedankt voor je advies.
Ik ga zeker even kijken wat de mogelijkheden zijn,en welke kant ik nu verder op wil.
Een postadres is momenteel wel het belangrijkste,misschien heb jij daarin tegen betaling een alternatief voor me in.
Ik verzoek je inhoudelijke vragen omtrent privacy mij te contacteren middels de email box welke is aan elkaar geschreven gewoon:
Zo ik óók,… zag al weer 4 jaren geleden,met de allereerste vraag ! en zo groen als gras hahaha.
Nu,zit ik aardig op weg ,en mijn positie`s ingenomen,en dromen tot werkelijkheid gemaakt.
Nu is het de tijd om alles uit te baten en te realiseren,in aanzien tot exploiteren,van het gene.
Uiteraard blijft nieuwe info dermate belangrijk,de koersen aan te passen op de huidige politieke en wereld berichtgevingen,zo ook nu Asia de opkomende markt is,en ik daar nu zeker middenin zit.
Ik wil je wel leren kennen man, tof om wat voor elkaar te kunnen doen
toch? Ik woon dus in Turkije maar wat wil je precies. Ik heb redelijke contacten in het wereldje van huizen en appartementen en zo,