Hallo,
Ik ga 31 mei naar Playa del Carmen en nu heb ik iets gehoord van dat je geen eigen foto’s mag maken in chichen itza en tulum.
Kan iemand mij vertellen of dit klopt?
Bij voorbaat dank.
Hallo,
Ik ga 31 mei naar Playa del Carmen en nu heb ik iets gehoord van dat je geen eigen foto’s mag maken in chichen itza en tulum.
Kan iemand mij vertellen of dit klopt?
Bij voorbaat dank.
Ja klopt ze hebben daar 1000 controleurs en 300 high tech camera’s.Maar Stefanneke toch,vanwaar haal je zulke informatie?
:so:
Ik zou zeggen lees het ANWB extra boekje over Yucatan…
Stefanneke
paar jaar geleden niets van gemerkt.
Jullie maken een kleine denkfout… :hihi:
Proffessionele apparatuur is alleen toegestaan met een vergunning, dat ziet men trouwens ook vaak bij de reisprogramma’s op TV. Voor het filmen met een camcorder en dikke fototoestellen met statief moet men extra betalen. “Normale” toeristentoestellen kunnen gewoon mee worden genomen.
ik kan me nog wel herinneren dat je vaak in musea extra moest betalen voor een digitale camera
Het kan natuurlijk bij sommige musea verschillen, maar bij de archeologische staatssite’s zijn kleine camera’s normaal gesproken gewoon vrij van kosten/taxes.
Je mag gewoon foto´s maken op de archeologische sites. Indien je ook wilt filmen, gewoon met een kleine camera, kun je voor 30 peso een bewijsje kopen, en mag je ook filmen. Geen probleem dus