Fotoalbum Molukken

Helaas Serikambelo en Sumbar,
Ik ga mijn tijd niet meer verspillen aan jullie kinderachtige gedrag en uitlatingen,
Ik snap het niet 2 oude mensen die nog puberaal gedrag vertonen.

Het enige wat jij kunt is postings die je niet aanstaan heel snel na publicatie verwijderen ook die van jezelf die op zijn minst zwaar beledigend (het afsnijden van ‘rambutan’ samen met die sadistische gilmiep indesco) en te erg voor woorden zijn …:slapen: Gelukkig is er nog een logboek zodat de echte moderator/forumbeheerder Ketut dit nog kan verifiëren.

Je hoeft ook niet je tijd te verspillen om hier moderator te spelen, want daar ben je totaal ongeschikt voor, zowel gezien jouw beheersing van de techniek en de vuile trucen die je flikt. Door berichten zomaar te laten verdwijnen onder het mom van “foutje” en daarna heibel te gaan trappen omdat de plaatser van het bericht (ik in dit geval) stom verbaasd was over je gedrag. Daarbij komt nog dat je helemaal niet op de hoogte bent van de materie. Je weet niets van de Molukken.

Je hebt mij gevraagd of je mijn berichten kon weghalen, daar heb ik meteen ja op geantwoord, echter je hebt dit selectief gedaan, nog een brevet van onvermogen.

Ik kom even ertussen als het mag, en wil slechts melden dat ik het zeer triest vind dat na de heel interessante posting van Serikambelo http://www.wereldwijzer.nl/showpost.php?p=480050&postcount=13, met die foto met dat kruis, wordt gereageerd met

hahahahahah
2 oude vodden uit een lappenmand die denken dat ze rambo’s zijn
laat me niet lachen
als jullie zo zo;n trots hebben en stoerdoenerij achter de pc, zeg me waar ik jullie kunnen ontmoeten, kunnen we de geschiedenis eens terughalen voor jullie 2
*Ik heb al informatie over jullie 2 gekregen, en ja hoor 2 zieleknijpers die *
terugkomen met andere namen op forums.

Troost je, dit soort reacties komen vaker voor bij figuren met voorouderlijke banden met indonesie die de klok horen luiden, maar niet weten waar de klepel hangt.
Van geschiedenis begrijpt men niets. Deze figuren zijn al zo in de klei gedrukt dat ze niet eens meer weten wat generatie/afkomst is.

Hi Bule, het is beter jouw commentaar op de zogenaamde moderator teripang (zonder hoofdletter) hier te plaatsen anders worden ze meteen verwijderd, hij heeft daar geen rechten. :smile:
www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=76731