Foto`s

hallo allemaal

ik heb een digitale camera met een cf kaart v 128 mb ,nu kan je daar veel foto`s mee maken,maar op een gegeven moment is ie wel vol
hoe kan ij dit oplossen?
kan je ze in thailand bijvoorbeeld op cd laten zetten??hoe doen jullie dbij voorbaat dank!!

In Thailand is dat geen probleem, wel zou ik je aanraden minimaal 1 extra kaartje mee te nemen.

Originally posted by vrijevogels@25-10-2004, 22:31:19
** hallo allemaal

ik heb een digitale camera met een cf kaart v 128 mb ,nu kan je daar veel foto`s mee maken,maar op een gegeven moment is ie wel vol
hoe kan ij dit oplossen?
kan je ze in thailand bijvoorbeeld op cd laten zetten??hoe doen jullie dbij voorbaat dank!! **

128 mb is niet zo heel veel… :wink:

Originally posted by Vera1+04-12-2004, 23:38:59–></span><table border=‘0’ align=‘center’ width=‘95%’ cellpadding=‘3’ cellspacing=‘1’><tr><td>QUOTE (Vera1 @ 04-12-2004, 23:38:59)</td></tr><tr><td id=‘QUOTE’> <!–QuoteBegin–vrijevogels@25-10-2004, 22:31:19
** hallo allemaal

hoe kan ij dit oplossen?
kan je ze in thailand bijvoorbeeld op cd laten zetten??hoe doen jullie dbij voorbaat dank!! **

128 mb is niet zo heel veel… :wink: **
[/quote]

Zeker niet voor Thailand

Onderweg op cd laten branden

De meeste photo shops hebben van die card readers hun kunnen of de photos branden of copieren. Maar ik heb vaak onderweg nog een kaartje gekocht en het is echt super goedkoop in Thailand was 9 euro voor 256 mb (geloof ik was in iedergeval boven 200)…
xx

1GB kaartjes heb je in Thailand voor zo’n 25 euries, ik maak op zo’n kaartje ruim 1000 foto’s in 6M.

Wat je ook kunt doen, heb ik inmiddels ook eentje, is een backup station. Ik koppel dat ding aan mijn camera en pomp het hele zaakje over naar een 2.5 inch harde schijfje. Je hebt dan geen computer nodig en het ding werkt op batterijen. Bij mij zit er een harde schijf in van 10GB en kostte mij in Thailand iets van 50 euries…heb er zelfs MP3 muziek op staan waarmee ik mijn MP3 speler af en toe kan verfrissen met ander muziek, op die manier heb je als reiziger toch veel muziek en foto’s bij…
:lol: