Flippie gaat volgend jaar zeker weer terug

Ik ben alweer ruim 3 weken terug van m’n Thailand vakantie en de ervaring was zo goed dat ik volgend zeker weer wil gaan. Het was m’n eerste verre vakantie en voor het eerst in 10 jaar weer met het vliegtuig op reis. Waarom dan opeens naar verweggistan en Thailand? tja aangestoken door mn paps die in januari een maand op vakantie is geweest in Thailand.
De ouweheer(78) was uitgenodigd door mn neef om met zijn zussen in zijn nieuwe vakantiehuisje in Hua Hin te genieten van een lekkere vakantie. Om hem een beetje geinformeerd op vakantie te laten gaan had ik een reisboekje in elkaar geflanst met algemene info over Thailand en Hua Hin. Door o.a. de nodige google akties opzoek naar informatie voor het boekje ben ik nieuwsgierig geworden om ook op vakantie te gaan naar Thailand.

De knoop had ik definitief door gehakt in maart door de vliegtickets te boeken. Het verblijf tijdens de vakantie had ik zelf geregelt en het zou verder echt een relax en sight seeing vakantie worden, in totaal ben ik 3 weken in Thailand geweest. Op 17 juni ben ik vertrokken met China Airlines, 2 dagen Bangkok daarna met de trein naar Hua Hin voor 2 weken en om de vakantie af te sluiten nog 6 dagen Bangkok gedaan.

Voor de liefhebbers met wat extra tijd heb ik mijn vakantie foto’s online geplaatst, het zijn er maar 1700 :biggrin:

Vakantie foto’s Thailand

Ik zit eigenlijk nog steeds in een vakantie roes, want ik ben bezig om de foto’s(selectie) met reisverslag via een fotoalbum van de Hema te laten afdrukken.

Zelfs met 20mbit verbinding heb ik je pagina maar afgebroken.
Suggestie is om je foto’s in te delen over meerdere pagina’s.
Duurt veel te lang zo :slight_smile: