Fitte Vutters voor verre reizen gezocht

Ik ben van plan om een REISCLUB op te zetten om samen nog wat van de wereld te zien. De georganiseerde reizen via de reisbureaus zijn mij te groot en te duur en je moet met teveel medereizigers rekening houden. Ik ben de laatste jaren met de rugzak per vliegtuig-trein-bus-ferry op reis geweest. O.A.naar de Ver.Staten-China-Mexico-Marokko-Peru-Bolivia enz… Dat is heel erg goed bevallen en smaakt nog steeds naar veel meer. Mijn vrouw/gezin heeft voor deze manier van reizen geen belangstelling en laat mij gelukkig alle ruimte.
Ik heb in mijn gedachten om met een aantal FITTE VUTTERS, na een goede voorbereiding maximaal 4 weken op reis te gaan. Tijdstip en bestemming in overleg. Eigen voorkeur is Azie. De reis wordt in eigen beheer voorbereid en uitgevoerd. Het aantal leden van de club mag rustig uitgebreid zijn. De reizen zelf zullen kleinschalig met maximal 4 personen uitgevoerd worden. Het gaat erom om de liefhebbers van dit soort reizen te bereiken en met elkaar in contact te komen. Aangezien er buiten de tijden en paden van de vakantieperioden gereisd wordt, zijn de kosten heel goed te overzien. Thuis blijven in Nederland is over het algemeen veel duurder.
Als dit idee je aanspreekt en je denkt hier deel van te willen uitmaken, dan kun je hierop reageren. Een beetje reis-ervaring lijkt me gewenst en als je dat niet hebt in ieder geval een beetje lef en nieuwsgierigheid voor het onbekende.
Ik ben een man van 60 jaar en met pensioen. Gelukkig nog goed gezond van lichaam en geest. Ik woon in de buurt van Nijmegen.
Ik zoek fitte VUTTERS van een beetje plus en een beetje min 60 jaar die ongeveer dezelfde manier van reizen in hun gedachten hebben. In overleg zijn alle opties naar alle richtingen open. Om te starten wil ik de rol van secretaris wel op me nemen.

Hallo,

Een fitte vutter ben ik zeker en plannen om te reizen heb ik ook, maar dan met de motor.
Zou graag in 2010 vanuit Nederland met de motor vice versa met een of meerderen naar Nepal reizen. Ben daarom op zoek naar enthousiastelingen, die dit avontuur ook aan willen gaan. Er ligt nog geen uitgewerkt plan, dus over alles is te praten.

Niet geschoten, altijd mis. Vandaar even een kort bericht.
In ben benieuwd naar je reactie.
Via email te bereiken: [EMAIL=“jeflem@wanadoo.nl”]jeflem@wanadoo.nl en telefonisch> 06-10500680.

Met groet, Sjef

Hallo Fitte Vutter!
Je idee lijkt mij niet onaantrekkelijk.
Toevallig, nadat ik in 2007 in Indonesië ( geboorteland)ben geweest, kreeg ik weer heimweegevoelens naar dergelijke oorden. In principe als voorlopige wens : Bali/Borneo.
Al surfende zijn mij de georganiseerde reizen qua aantal personen, aanbod en prijzen niet dat wat ik wil. Ik wil zgn. “zwerven”.
Ik heb in 2007 bemerkt dat ik met het beetje Bahasa Indonesia nog aardig mee uit de voeten kon.
Is inmiddels het gewenste aantal bereikt of valt er nog wat te praten?
Voorlopig laat ik het hierbij.
Vriendelijke groet,
Lizzy-Ilse.

Hallo Globetrotter en anderen ,
leuk idee om voor de ouderen die nog steeds zo "voor de vuist weg " op reis willen , een reisclub te beginnen. Daar is best oor naar denk ik, alleen …je hebt als regel dat er max. 4 personen per keer mee kunnen. Hoe wordt bepaald wie er mee mag dan ? Ik denk dat dat afstoot.
Ik ben ook een vutter en heb redelijk ervaring in het reizen naar het Oosten. Ben vaker naar Indonesië geweest , Sumatra , Java , Bali , Papua en de laatste 2 jaar Thailand waar ik mijn hart aan heb verloren. Ben niet echt een backpacker maar goed in staat om in de goedkoopste guesthouse te verblijven…dat is juist het gezelligst en natuurlijk genoegen nemen met wat je krijgt. Het verzorgde reizen spreekt mij ook niet aan door al die tijdroosters.
Geboren in Soerabaya en getrouwd , helaas is mijn vrouw nog werkzaam daarom laat ook zij mij enige vrijheid…:hihi:
Ik wacht af ,
Vr.Groet , Hans

Hallo Hans,
Ik begrijp onderstaand zinnetje van jou niet zo goed of ik ben nog niet goed wakker:

“Hoe wordt bepaald wie er mee mag dan ? Ik denk dat dat afstoot.”

Bedoel je dat er al een max.personenaantal is bereikt?
Kan ik er evt. nog bijhoren?
Wat zijn de komende plannen en wanneer? Met een sober tot matig pensionnetje/guesthouse/balé-balé ben ik ook tevreden.
Misschien is het mogelijk om via privé-emailadres verder te corresponderen? Maar hoe doe ik dat?
Ik ben nog niet zo thuis in al die links hierboven.
Ik hoor van je.
Prettige dag,
groet,
Lizzy-Ilse.

hallo …

al geruime tijd zoek ik dergelijke reisgenoten.
ik wil graag meedoen/denken
mijn e-mailadres
[EMAIL=“dwerfje@hotmail.com”]dwerfje@hotmail.com

groet
nellie

Hallo Lizzy- Ilse,
wat ik bedoel te zeggen …misschien voelen andere liefhebbers zich tekort gedaan door die regel…dat er maar 4 personen per keer mee kunnen/mogen. En dat daarom zij zich niet melden voor het goede idee van Globetrotter 59. MAAARRR , het is helemaal niet aan mij om hierover te beslissen want Globetrotter 59 is de initiatiefnemer. Misschien kan hij meer uitleg geven…
Notabene , ik zelf weet nog niet echt waar ik naar toe wil en eerlijk gezegd , het is voor mij een maand geleden dat ik terug ben van Thailand dus mijn “batterij” is gevuld , ik kan er even tegenaan. Begrijp me goed…ik denk graag mee en wie weet word ik weer zodanig onrustig dat ik weer op reis wil. Trouwens …dat ik de laatste jaren heb gereisd wilt nog niet zeggen dat ik alles weet , een beetje reiservaring is er wel. Ik zal zeker reageren wanneer iemand met een voor mij heel leuk idee komt. 1 wens heb ik nog en dat is dat ik weer terug ga naar het voormalig Nieuw Guinea ( papua ) waar we 12 jaar gewoond hebben. Eist wel een voorbereiding…

Kijk , Nellie heeft er ook zin in…:wereld:
Ik laat het hierbij…Groetjes !!
Hans

Hallo verre reizen persoon,
Hoe staat het anno november 2009 met deze club??
Wat is er intussen gebeurd?
Graag wat meer informatie.
vr.groet,
cees van leeuwen / utrecht

Fitte Vutters,

Ik zou best bij een reis club willen horen, maar het backpacken lijkt mij niets. Ik heb dat niet eerder gedaan. Ik ben steeds met georganiseerde reizen op stap geweest en ook veel gecruist.
Dus ik hoor het wel als er wel iets voor mij bij zit.

Carrie

Hallo Fitte Vutter,

Wil zelf graag ook naar Azië maar dan om daar rond te fietsen.
Ben me al uitgebreid hierop aan het oriënteren maar misschien is deze mogelijkheid ook aanwezig.
Zijn er meer mensen die dit willen?

Theire

Geweldig idee, ben natuurlijk je man, leuke reakties en heel veel succes met alles!!! Heb er zelf heel veel zin in!!:wereld:

1 like

als je iets nooit gedaan hebt,
hoe weet je dan of het niets is ???
nellie

ik heb ook interesse. Hou van reizen en heb ervaring met reizen organiseren en alleen danwel samen met anderen (ontmoet via internet) reizen. Ben nog geen 60 maar word het wel over 10 jaar.

Ben net terug van 4 weken USA en in maart/april was ik 6 weken in Thailand en Vietnam.
Will weer op pad vanaf mid februari 4 tot 6 weken. Bestemming in overleg. Ben ook geinteresseerd in Asia maar kan alle kanten op. Zou graag andere mensen willen ontmoeten wie weet.

dat fitte vutter,
ik heb net een berichtje reisgenoot gezocht op de site gezet en dat suit wel aardig aan bij jouw bericht. Ik wil dit voorjaar graag naar china. kunnen we er eens over mailen?
emailadres is: wil.kroon@home.nl

dat fitte vutter,
ik heb net een berichtje reisgenoot gezocht op de site gezet en dat suit wel aardig aan bij jouw bericht. Ik wil dit voorjaar graag naar china. kunnen we er eens over mailen?
emailadres is: [EMAIL=“wil.kroon@home.nl”]wil.kroon@home.nl

http://stijl.wereldwijzer.nl/images/buttons//report.gif