Opzet reisclubje voor verre bestemmingen

Hallo fitte vutter.

Wie heeft belangstelling om samen met mij een (klein) reisclubje op te zetten om samen nog wat van de wereld te zien.(maximaal 6 personen) Ik ben de laatste jaren samen met een reismaat met de rugzak en openbaar vervoer op stap geweest oa in Ver.Staten-China-Mexico-Midden Oosten. Dat is heel erg goed bevallen en smaakt nog steeds naar veel meer. Helaas kan ik niet meer met mijn reismaat op stap. Mijn vrouw heeft voor deze manier van reizen geen belangstelling en laat mij gelukkig alle ruimte.
Ik heb in mijn gedachten om met een paar fitte vutters, na een goede voorbereiding maximaal 4 weken op stap te gaan. Tijdstip en bestemming in overleg. De reis wordt dan in eigen beheer voorbereid en uitgevoerd. Aangezien je buiten de tijden en paden van de toeristen blijft zijn de kosten heel goed te overzien. Thuis blijven in Nederland is over het algemeen duurder. IVM privé-aangelegenheden kan de eerste reis wat mij betreft pas plaatsvinden vanaf maart 2009. Ik denk aan een reis naar Noord India b.v. van New Dehli naar Kathmandu per trein en bus. Naar China b.v. van Shanghai naar Beijing. Midden Amerika Costa Rica-Panama-Honduras, Zuid Amerika enz enz.
Al naar gelang de bestemming is het goede reisweer van te voren te bepalen.
Als dit idee je aanspreekt en je denkt hier deel van te willen uitmaken, dan kun je hierop reageren. Een beetje reis-ervaring lijkt me gewenst en als je dat niet hebt in ieder geval een beetje lef en nieuwsgierigheid voor het onbekende.
Ik ben een man van 59 jaar en met pensioen. Gelukkig nog goed gezond van lichaam en geest. Ik woon in Nijmegen.
Ik zoek reisgenoten van een beetje plus en een beetje min 60 jaar die ongeveer dezelfde manier van reizen in hun gedachten hebben. In overleg zijn alle opties naar alle richtingen open.

Ik ben benieuwd!!
Globetrotter 59

Hallo, ik heb ook plannen om op deze manier te gaan reizen. Steeds enkele weken in de periode nu tot aug 09. Neem contact met me op. groet, Johan

Hallo,
Met belangstelling heb ik je oproep gelezen. Ik zit min of meer in hetzelfde schuitje. Mijn vrouw is niet meer instaat (en heeft dus ook geen zin) tot een reis naar een verre bestemming. Al een paar jaar ga ik alleen. Afgelopen februari/maart ben ik vier weken Thailand geweest.
Ik hoor graag van. Bij voorkeur via [EMAIL=“Granmanx@gmail.com”]Granmanx@gmail.com
Een hartelijke groet.
Ger.
P.S. ik woon in de omgeving Appelscha (Friesland).

Okay… man ( nog ) 59…ook Vutter uit Zuidlaren heeft interesse.
laten we nader exploireren of ik deel kan/ wil uitmaken van je groep.
vr groet

johnhollemans@hetnet.nl

Leuke oproep en wellicht geheel passend bij mij.
Ben 59 jaar woon in Zuidlaren… ook vutter en heb veel gereisd.
Ga wel voor (enig) comfort en veiligheid is heel belangrijk voor mij.
Mail me maar om verder te brainstormen.
vr groet

john.

[EMAIL=“johnhollemans@hetnet.nl”]johnhollemans@hetnet.nl