Hi mijn naam is Bram, 22 jaar, afgestudeerd aan de opleiding: Kunst, Cultuur en Amusement in Amsterdam en heb afgelopen maanden in New York gewoond. Nu is het tijd voor een nieuw avontuur en een oude droom werkelijkheid laten worden. Al vanaf het moment dat ik heel klein was wist ik dat ik vrijwilligers werk wilde doen, het liefst met mensen. Hierbij heeft mijn grote voorkeur wel om geheel in de wereld te kunnen leven van de bestemming waar in ben: plat gezegd: in de plek waar de cultuur, leefgewoonte etc… 100% aanwezig zijn. Bijvoorbeeld: midden in de Jungle van Afrika of pal naast een Tempel in Azie… Hierbij kan mijn hulp heel uitlopend zijn: van lesgeven tot sociale projecten, zelfs helpen met de opbouw van een school etc zal ik voor open staan. Zelf ben ik zeer leergierig en avontuurlijk aangelegd en weet van aanpakken en ben bereid tot het uiterste te gaan, het liefst voor minimaal 6 maanden…
Het enige wat mij nog weerhoud om daar te zijn: het financieel gedeelte… Natuurlijk begrijp ik dat ik zelf mijn vliegticket, verblijf en voedsel moet bekostigen, maar helaas kom ik bij veel vrijwilligersorganisaties absurd hoge prijzen tegen… Voor een net afgestudeerde student, zoals mij, niet te doen helaas…
Vaak hoor ik dat via kleinschalige organisaties of particuliere projecten een hoop mogelijkheden zijn en echt binnen te dringen tot de plekken waar de problemen liggen en mijn hulp ook daadwerkelijk goed gebruikt kan worden… Helaas ben ik tot op heden niets tegen gekomen…
Hopelijk kan iemand mij verder helpen en mij advies geven hoe ik alles het beste kan aanpakken… En het financieel redelijk haalbaar is…
Alvast bedankt iedereen voor zijn/haar reactie, waardeer ik enorm!
Groetjes,
Bram
Ps: als er meer mensen zijn, met exact hetzelfde idee en problemen… Stuur gerust een prive bericht, wie weet vliegen we binnenkort wel samen het avontuur tegemoet!