Mijn stem gaat naar Camper USA 2015.
Ik stem voor TravelManiacs.nu. Mooie site en mooie reis!
Ik stem op Camper USA
Dit is een reisblog zoals een reisblog bedoeld is, een dagboek (weblog) van een specifieke reis. De site is eenvoudig maar heel overzichtelijk.
De verhalen zijn vlot geschreven en lezen alsof je meereist met de bloggers, waarbij je ook veel achtergrond informatie krijgt die je kunt gebruiken als je zelf een reis wil plannen naar de States. Ik zal deze bloggers zeker blijven volgen.
Rond de wereld op een Honda Transalp
Ik stem voor de beste: Rond de wereld op een Honda Transalp!! ![]()
Onze stem gaat uit naar Travelmaniacs.nu Het is een geweldige en informatieve Reis site.
Mijn stem gaat uit naar ‘Rond de wereld op een Honda Transalp’.
Leuke site!
Katrien
Ik stem op ROND DE WERELD OP EEN HONDA TRANSALP.
Ik stem op Italië Uitgelicht !
Rond de wereld op een Honda Transalp
TUSSENSTAND
**Honda Transalp: 9
Jochem Visser in Ecuador: 9
Travelmaniacs.nu: 9
Italie Uitgelicht: 7
Camper USA 2015: 5
Reisjunk: 3
My world is yours: 2
Colombiablog.nl: 1
Mirreopries: 1**
Ik stem op rond de wereld op een Honda transalp.
Ik zie dat verschillende ùensen op zichzelf stemmen…
Als dit geen probleem is zou ik dan ook een stem voor mezelf willen uitbrengen, Rond De Wereld op een Transalp
Ik stem op Rond de wereld op een Honda Transalp omdat dit een supertof koppel is
Mijn stem gaat uit naar Colombiablog.nl. Een land waarvan nog veel te weinig bekend is. Leuk geschreven, veel nuttige info.
Zonder twijfel gaat mijn stem naar Rond de wereld op een transalp
Mijn voorkeur heeft colombiablog.nl. Vooral de verhalen over Cano Cristales en Leticia vond ik erg inspirerend.
Mijn stem gaat uit naar “Rond de wereld op een transalp”. Puur vanwege het geweldige avontuur en mijn respect om het zo lang vol te houden al op reis ![]()
Mijn stem gaat naar Camper USA 2015
Groetjes,
Linda
Ik stem op USA Camper 2015
-
-
- Updated - - -
-
Ik stem Camper USA 2015