Reisblog: Camper USA 2015

Beste Lezers,

Wij als trouwe Amerka-gangers willen graag ons steentje bijdragen aan de Reisblog Verkiezing 2015.
Wij maken jaarlijks een langere reis (minimaal 6 weken) en houden een dagelijkse reisblog bij voor de thuisblijvers maar vooral ook voor ons zelf. In feite is onze reisblog een avonturendagboek waarin wij later terug kunnen lezen wat wij al zo al hebben beleefd, wat onze ervaringen met vaak wat achtergrond informatie waarom we nu juist die route, plaats of highlight hebben uitgekozen voor ons bezoek.

We zijn dit jaar voor de vijfde keer een reis wezen maken in Amerika en voor 2016 is de camper (RV) al weer geboekt.
Zijn eerder met een huurauto op pad geweest en daarbij in hotels geslapen, maar de laatste drie jaar hebben we de vrijheid van de camper ontdekt wat voor ons de ultieme manier van reizen is.

Lees onze laatste Blog van 2015 en u leert ons en onze manier van reizen kennen :

Veel leesplezier en wellicht biedt ons reisschema informatie en aanknopingspunten voor uw te plannen reis !

Peter en Cathy

1 like

Leuk dat je ook meedoet! >>>

Had je alle stappen voor deelname gevolgd? Zie http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=190997

Vooral fan van de USA zo te zien?

Wat een super reis was dat Peter en Cathy, erg interessant voor wie een roadtrip in de USA aan het organiseren is. Leuk geschreven, heb er van genoten!

AbraƧo,

Sofia

Het is mij helaas niet gelukt om een foto te plaatsen in het bericht van deelname aan de reisblogverkiezing, daarom maar op deze manier om toch een foto te kunnen laten zien van onze camper.

Omdat ik zelf geen facebook account heb, heeft Cathy een link op **www.facebook.com/reisblogverkiezing **gezet naar onze deelname, ik hoop dat de jury daar mee kan instemmen.

Hey Cathy en Peter!
Ik stem op jullie blog Camper USA 2015!

Liefs

1 like

Wat een leuke blog hebben julllie! Het bevat veel leuke informatie, maar jullie schrijfstijl is ook echt heel leuk en gezellig. Ik zal mensen aanraden om deze blog eens goed door te lezen als zij een reis naar de USA willen maken.

1 like

Ik stem op Camper USA 2015! Prachtige verhalen!

1 like

mijn stem gaat ook naar cathy en peter , succes

1 like

Volgens Cathy klopt mijn bericht niet helemaal. Ze heeft geen bericht op facebook/reisblogverkiezing gezet maar het bericht van mijn deelname gedeeld op haar facebook pagina. Dit was een voorwaarde van de jury, maar zoals ik al zei heb ik geen facebook (daarom heb ik er ook weinig verstand van)