Wij (mijn vrouw en ik) zijn enthousiaste camper reizigers. Zo’n 35 jaar geleden werkte ik in Amerika en woonde daar met mijn gezin. We hebben toen meermaals een camper gehuurd waarmee we door de Verenigde Staten reisden. Toen hebben we ‘campervirus’ opgelopen en nu zijn we inmiddels aan onze tweede camper bezig. Na een Chinouk op Mercedes hebben we nu een Flair die ons prima bevalt. Naast vele omzwervingen hebben we uitgebreid Schotland en Scandinavië bereisd en zijn we in Marokko geweest. In 2014 hebben we een lang gekoesterde wens waargemaakt en zijn we met de camper naar China geweest. Bijna een half jaar onderweg, ruim 28.000 km gereden en heel veel gezien en beleefd. We overwegen nu om nog een flinke trip in de Verenigde Staten en Canada te maken. We gaan proberen dat te realiseren.
Hoi Adriaan, welkom op Wereldwijzer! In ons Amerika forum is voldoende te vinden over roadtrips.
Hallo Adriaan,
Heb je de trip al weten te organiseren?
Wij (ook mijn vrouw en ik) zijn sinds medio maart j.l. in Amerika met de camper. Momenteel nog in Florida, maar binnenkort schuiven we naar het noorden op.
Eind van deze reis is waarschijnlijk ergens in september.
Misschien komen we elkaar wel tegen … ![]()
Veel plezier met de voorbereiding en alvast goede reis!
René
Rene, je kunt je vraag beter in het topic van Adriaan stellen.
[ol]
[/ol]
OK, doe ik.
Wel merkwaardig, aangezen ik “reageerde” op het bericht, toch?
Klopt. Maar om het overzichtelijk te houden vragen we iedereen te reageren in het topic zelf.
Beste Zaan,
Toch nog even. Het “topic” ging over de reis naar China. Maar m.i. was mijn reactie geen reactie daarop, maar op een 2e bericht over een reis naar Amerika.
Dat was althans de bedoeling.
mvg
René
Feit blijft dat dit geen discussie topic is.