Enthousiaste camperaar

Hallo,

Mijn man en ik reizen graag en liefst zoveel mogelijk. Samen met de kinderen hebben we bijna 20 jaar door Europa getrokken met onze caravan. Daarnaast hebben we als gezin met een camper door de VS, Canada en Australië getrokken.
Sinds een paar jaar vergezellen onze kinderen ons niet meer bij iedere reis en zijn we de gelukkige bezitters van een kleine camper. Met de camper hebben we inmiddels tochten gemaakt via Finland naar de Noordlaap en via de Lofoten terug. Rondgetrokken over Pelopenessos en Zakinthos. In Spanje via de de kustweg naar Andalusië en via Madrid terug. Door Portugal langs de spaanse grens naar de Algarve en via de kustweg terug. Rondgetrokken door de Provence en Aosta. Daarnaast vinden we het leuk om stedentrips te maken en altijd op zoek naar nieuwe uitdagingen.

Hoi Jeanny Loots,welkom op wereldwijzer!
Nou als ik je berichtje lees heb je al aardig wat landen bezocht met je camper.
Voor veel mensen de ultieme vorm van vrijheid,je zit niet aan een huisje vast, of aan een hotel, maar kunt gaan en staan waar je wilt. Is het ergens beter weer, rij je daar toch heen.
Heb je nog kortelings plannen om nog ergens naartoe te gaan ,Jeanny?
In iedergeval hier op wereldwijzer hebben we verschillende landenforums waar je terecht kunt met al je vragen.
Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Jeanny !
Met vriendelijke reisgroet,georgessiam.

Hallo Jeanny.
Je hebt al veel gezien van de wereld,maar in het bijzonder ook van Spanje.
Als jij de Jeanny bent die ik denk, kenen wij elkaar en zijn we samen ook eens in Spanje geweest (ik hoop dat ik gelijk heb ).
Ik zou jou daar eens een paar vragen over stellen ,want ik wil graag terug naar die camping waar wij volgens mij geweest zijn.
Zou jij met mij contact op kunnen nemen via facebook.
Ik wil van jou graag de gegevens hebben over de camping waar wij toen geweest zijn.
Gr W.Vos:vak02: