FINALE STEMRONDE (Reisblog Verkiezing 2015)

Mijn stem gaat naar de prachtige camperreis van Cathy en Peter: Camper USA 2015!

1 like

Ik stem op CAMPER USA 2015.

1 like

Colombiablog.nl it is! Als ik ooit naar Zuid-Amerika ga, zal dit het eerste land zijn wat ik bezoek.

www.colombiablog.nl is mijn keuze. Lekkere alternatieve bestemming, daar houd ik wel van.

Ik stem op Camper USA 2015

1 like

Ik stem op Camper USA 2015 !

1 like

Ik stem op Colombiablog.nl.

Mijn stem gaat naar Colombiablog.nl. Leest goed weg!

Camper USA 2015 is de mooiste blog. Daar gaat mijn stem dus naartoe!

1 like

Ik stem op: www.colombiablog.nl

Ik stem op colombiablog.nl. De maker is duidelijk iemand die het land goed kent en ook nog eens een vlotte pen heeft.

Mijn stem gaat naar: www.colombiablog.nl

Mijn stem gaat uit naar " ROND DE WERELD OP EEN HONDA TRANSALP "

Ik stem op Colombiablog.nl omdat ik er graag een keer naar toe wil en omdat het heel erg leuk geschreven wordt. Veel nuttige info!!!

Ik stem op www.colombiablog.nl. Leuk land, leuke mensen, leuke blog.

Ik heb zelf een lange tijd in Colombia gewoond. De negatieve berichtgeving over dat land stoorde me zo, dat ik het een goed initiatief vindt dat er ook een positief geluid over Colombia klinkt. Ik stem dus op colombiablog.nl.

Ik stem op Colombiablog.nl omdat er daar voor mij nog veel te ontdekken valt, goed geschreven ook trouwens

Colombiablog.nl heeft mijn stem!

Als Zuid-Amerika-fan zeg ik: www.colombiablog.nl

Ik stem op Camper USA 2015 omdat een reisblog is die voldoet aan de definities van een vakantie blog, een reisverhaal per dag die boeit en geestig is geschreven ondersteund door zelfgemaakte foto’s.
We zien op deze Wereldwijzer sites voorbij komen die niets te maken hebben met een reisblog, het zijn soms best mooie, maar vaak ook schreeuwerige sites waar mega veel info op wordt gepropt over een vakantiebestemming die men heeft bezocht. sommige sites zijn een afgeleide van de site van het nationaal verkeersbureau van dat land.

veel succes met de verkiezing ! Cerry en Pascal (USA fans)

1 like